پخش سریال جدید جی جی آبرامز با نام Demimonde از HBO

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جی جی آبرامز ساخت سریال جدیدی را بر عهده گرفته و او اکنون در حال نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال درام و علمی تخیلی و بدون نام است. در آن زمان اعلام شد که شبکه‌های مختلف کابلی و استریم از جمله HBO و اپل به‌دنبال دریافت حقوق پخش این سریال هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه پخش‌کننده سریال جدید آبرامز رسما معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه HBO توانسته حقوق پخش سریال جدید جی جی آبرامز را که Demimonde نام دارد، به‌دست آورد و ساخت فصل اول این سریال را سفارش داده است. گفته می‌شود که این شبکه رقابت سختی با کمپانی اپل برای به‌دست آوردن حقوق پخش این سریال داشته است، اما در نهایت HBO توانست پیروز این مناقصه شود.

آبرامز یکی از مشهورترین سریال‌‌سازهای چند دهه اخیر تلویزیون بوده که ساخت سریال‌هایی چون فلیسیتی (Felicity)، آلیاس (Alias) و لاست (Lost) را بر عهده داشته است. در حال حاضر آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Westworld (وست ورلد) برای شبکه HBO و سریال Castle Rock (کسل راک) برای شبکه هولو حضور دارد و به ساخت این سریال‌ها کمک می‌کند. طبق توصیفی که از داستان سریال Demimonde منتشر شده، این سریال در مورد یک خانواده است که این خانواده از یک مادر دانشمند، به‌همراه شوهر و دخترش تشکیل شده است که همه آن‌ها در یک تصادف هولناک ماشین حضور داشتند.

پس از این حادثه، مادر خانواده در کما به سر می‌برد و دختر این خانواده از طریق آزمایشگاه مادرش که در زیرزمین خانه آن‌ها قرار دارد، شروع به کار می‌کند و با استفاده از فناوری حمل و نقل بادی به سرزمین دیگری سفر می‌کند که در آن یک جنگ جهانی علیه یک نیروی سرکوبگر و قدرتمند که اعضایش مانند هیولاها هستند، در جریان است. در ادامه پدر این دختر نیز در این ماجراجویی او را همراهی می‌کند. شبکه HBO سریال Demimonde را یک سریال حماسی، بی‌پرده، فانتزی، علمی تخیلی و درام توصیف کرده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از سریال Demimonde از جمله تعداد قسمت‌ها، هزینه خرید حقوق پخش و زمان پخش فصل اول آن، منتشر نشده است.

سریال Demimonde توسط کمپانی فیلمسازی بد ربات که متعلق به آبرامز است، تولید و منتشر خواهد شد. فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹)، فیلم بعدی آبرامز خواهد بود که به‌ کارگردانی و نویسندگی او، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

نظر شما در مورد سریال Demimonde چیست؟ آیا شما برای سریال جدید جی جی آبرامز هیجان‌زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *