خانه سینما و تلویزیون اخبار با پخش قسمت اول فصل هفتم «بازی تاج‌ و تخت» رکورد بیننده شبکه HBO شکسته شد

با پخش قسمت اول فصل هفتم «بازی تاج‌ و تخت» رکورد بیننده شبکه HBO شکسته شد

0

شاید زمستان در سریال «بازی تاج‌وتخت» سرانجام از راه رسیده باشد، اما شب گذشته هیجان و گرمای آن تا حدی بالا گرفت که با پخش قسمت اول از فصل هفتم، رکوردهای بیننده شبکه در هم شکسته شد. بهترین آمار سریال قبلاً به قسمت پایانی فصل ششم با 8.89 میلیون بیننده تعلق داشت، اما پخش اپیزود جدید سریال، 10.1 میلیون بیننده را به خود جذب کرد. نکته جالب توجه این است که 6 میلیون بیننده دیگر سریال را از طریق سرویس‌های استریمینگ HBO و دستگاه‌های DVR مشاهده کرده‌اند. این مسئله می‌تواند گواهی باشد بر آغاز عصر زوال تلویزیون.

این اپیزود که توسط «جرمی پودسوا» کانادایی کارگردانی شد، اکنون پربیننده‌ترین اپیزود ابتدایی در تاریخ شبکه HBO به شمار می‌رود. آمار 10.1 میلیونی بینندگان این قسمت نسبت به آمار قسمت اول از فصل ششم سریال که در آپریل سال گذشته پخش شد، 27 درصد افزایش داشته است. رکورد فصل ششم با رکورد اپیزود ابتدایی فصل پنجم که در تاریخ 12 آپریل سال 2015 پخش شد و رکوردها را شکست، برابری می‌کرد.

اپیزود آغازین فصل هفتم از سوی دیگر با ثبت 2.4 میلیون توئیت، در حال حاضر بحث‌برانگیزترین اپیزود تاریخ سریال نیز لقب گرفته است. بحث درباره شخصیت «آریا استارک» و حضور کوتاه «اد شیران» از جمله داغ‌ترین بحث‌های توئیتری این اپیزود بودند.

سریال «بازی تاج‌وتخت» که امسال به علت شروع دیر هنگام فصل هفتم، جایی در میان نامزدهای دریافت جایزه امی ندارد، به طور حتم، روز جمعه مورد استقبال هواداران در کامیک کان قرار خواهد گرفت.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *