پردانلودترین عناوین سال 2017 فروشگاه PLAYSTATION

با پایان سال 2017، حالا می‌توانیم با یک دید کلی به عملکرد فروش بازی‌ها در فروشگاه‌های مختلف نگاه بیندازیم و عناوینی که بیشتر از همه توجه گیمرها را جلب کرده‌اند را شناسایی کنیم. با توجه به آمار جالبی که در Playstation Blog منتشر شده است، توانستیم یک دید کلی از بیشترین عناوین دانلود‌شده‌ی Playstation Store در ناحیه امریکا را بدست بیاوریم.

طبق چیزی که انتظار داشتیم، عناوین تیراندازی و محبوب، مانند سال گذشته، صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند و عنوان Call of Duty: WWII نیز با پایبند ماندن به میراث نیاکان خود، رتبه‌ی اول را رها نکرده است و عنوان مشهور Destiny 2 نیز با قدرت به تعقیب آن ادامه داده است. در نهایت می‌توان اشاره کرد که عناوین بسیاری که قبل از 2017 عرضه شده‌اند نیز جایگاه‌های بزرگی را در لیست امسال، از آن خود کرده‌اند. مانند عناوین پرفروش GTA V، Rocket League و Minecraft: PS4 Edition که مانند سال قبل در لیست 10 عنوان پردانلود باقی مانده‌اند.

همانطور که در لیست‌های زیر مشاهده می‌کنید، تمام دانلود‌ها در بخش‌هایی مانند بازیهای PS4، محتویات اضافه برای عناوین PS4، تم‌های PS4، بازیهای PS VR، بازیهای PS Vita و در نهایت بازیهای کلاسیک Playstation طبقه‌بندی شده‌اند:

همانطور که می‌بینید، عناوین بسیاری در لیست‌ها وجود دارند که کاملا انتظار حضورشان را داشتیم اما سوپرایزهایی از جمله قرارگیری عنوان Friday the 13th: The Game در رتبه‌ی سوم بازیهای PS4 نیز دیده می‌شود که با توجه به نقدهای نچندان مثبت بازی، کمی غیرمنتظره است.

تانی کال

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *