پرسش ستاره Game of Thrones از میلیون‌ها هوادارش: بیت‌کوین بخرم یا نخرم؟

«میزی ویلیامز» بازیگر نقش «آریا استارک»، ناجی دنیای وستروس در سریال «بازی تاج‌وتخت» از دنبال‌کنندگانش در مورد سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین پرسید و ارزرمز-بازان را در توییتر به جان هم انداخت.

ویلیامز با ارسال یک توییت پرسید که آیا هوادارانش پیشنهاد می‌کنند روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کند یا نه. این نظرسنجی او تا این لحظه نزدیک به ۹۰۰ هزار واکنش دریافت کرده و ۵۳.۵ درصد پاسخ منفی و ۴۶.۵ درصد پاسخ مثبت به ویلیامز داده‌اند. این بازیگر در توییتر دارای ۲.۷ میلیون هوادار است و بنابر گزارش «کوین‌تلگراف» دارایی‌های او به ۶ میلیون دلار می‌رسد.

«پیتر مک‌کورمک» ژورنالیست و پادکستر به ویلیامز توصیه می‌کند که از رمزارزهای دیگر اجتناب کند: «درس اول – بیت‌کوین و دیگر هیچ.» دیگر کاربران به او پیشنهاد کرده‌اند خریدش را از اپلیکیشن‌های ساده‌تری مثل کوین‌بیس و کش‌اپ انجام دهد. بعضی دیگر از کاربران از جمله «بری سیلبرت» بنیان‌گذار «دیجیتال کارنسی گروپ» به ویلیامز می‌گوید «گری‌اسکیل» را بررسی کند که در «بازی تاج‌وتخت» نام یک بیماری مرگ‌بار و نیز نام یک مؤسسه‌ی رمزارز است.

بیت‌کوین پس از بیش از دو سال به سمت رسیدن مجدد به بالاترین رکوردش در تاریخ خود حرکت کرده است. «جی‌کی رولینگ» نویسنده‌ی کتاب‌های «هری پاتر» هم در ماه می گذشته از دنبال‌کنندگانش خواسته بود او را در مورد بیت‌کوین راهنمایی کنند.

فیلم «جهش‌یافتگان‌» (New Mutants) ویلیامز به‌تازگی به صورت بلو-ری منتشر شده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *