خانه ورزش اخبار ورزش پرسپولیس دنبال صدرنشینی در بازی های خانگی

پرسپولیس دنبال صدرنشینی در بازی های خانگی

0

پرسپولیس دنبال صدرنشینی در بازی های خانگی

استقلال که هم اکنون در صدر بهترین تیم بازی های خانگی است در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد این عنوان به پرسپولیس خواهد رسید.

کمتر رکورد و افتخاری است که برانکو و تیمش نتوانسته‌ باشند به آن برسند یا از آن عبور کنند. ضعف پرسپولیس در بازی‌های خانگی یکی از معدود نقاط ضعف پرسپولیس در این فصل بوده است. ضعفی که باعث شده تا این تیم که در تمام جداول صدرنشین است در جدول بازی‌های خانگی صدر را تا الان به رقیبانش واگذار کند. اگرچه نتایج خوب بیرون از خانه این خلا را پرکرده و مانعی برای حضورمقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر نبوده است. تیم‌هایی که به آزادی می‌آیند هدف اولشان مقابل ستاره‌های برانکو دفاع کردن، گل‌نخوردن و بسته نگه‌داشتن دروازه‌شان است. نوعی از فوتبال که برانکو مقابل آن گاهی اوقات راه‌حلی پیدا نمی‌کند. همین مساله باعث شده تا این تیم در این فصل صدر جدول  بازی های خانگی را در اختیار پارس جنوبی و این روزها در اختیار استقلال بگذارد.

استقلال در حال حاضر با یک بازی خانگی بیشتر و یک امتیاز بیشتر در صدر جدول بازی‌های خانگی قرار دارد. بازی‌های این هفته اما می‌تواند این صدر را هم قرمز کند. پرسپولیس این هفته باید در ورزشگاه آزادی به مصاف گسترش فولاد برود. در صورت برد پرسپولیس در این بازی خانگی آنها با بازی برابر با استقلال و با دو امتیاز بیشتر خود را به صدر جدول خواهند رساند و البته حاشیه امنیت کمی با رقبا خواهند داشت. جالب است که صنعت نفت آبادان و استقلال و پیکان و سایپا به عنوان تیم‌هایی که شانس صدرنشینی را دارند در این هفته مهمان خواهند بود و به همین دلیل پرسپولیس بدون دغدغه می‌تواند با سه امتیاز شیرین از شاگردان فیروز کریمی این عنوان را به خودش اختصاص بدهد. نکته جالب در مورد گسترش فولاد این است که این تیم برخلاف بازی‌های خانگی که در انتهای جدول قرار دارد در بازی‌های خارج از خانه سوم است و این تیم راه امتیاز گرفتن خارج از خانه را خوب بلد است و همین مساله کار برانکو را سخت خواهد کرد.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *