خانه ورزش اخبار ورزش پرسپولیس قرارداد نوراللهی را فسخ و دوباره منعقد کرد!

پرسپولیس قرارداد نوراللهی را فسخ و دوباره منعقد کرد!

0

احمد نوراللهی هافبک شمالی تیم پرسپولیس پس از آن که در نیم فصل لیگ شانزدهم برای گذراندن خدمت سربازی ، لباس تراکتورسازی را پوشید تصور نمی کرد موانع مختلف را سد راه خود ببیند. او ابتدا با رای فیفا مبنی بر محرومیت نماینده تبریز از دو پنجره زمستانی و تابستانی نقل و انتقالات مواجه شد و به ناچار نیم فصل دوم لیگ قبل را از دست داد. در شروع فصل جاری هم قرار بود با لحاظ کردن ٩ ماه و ٢٠ روز کسری خدمت ناشی از ایثارگری پدر و فعالیت بسیج خود او و ٣ ماه عدم نیاز صادره از باشگاه تراکتورسازی، در پایان شهریور ماه به جمع سرخپوشان پایتخت برگردد.

از آنجایی که حضور نوراللهی به بعد از اتمام نقل و انتقالات تابستانی کشیده می‌شد باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت ابتدا قرارداد قبلی را فسخ و سپس به عنوان سهمیه آزاد نام وی در لیست خود وارد نماید. این امر منوط به صدور کارت پایان خدمت این بازیکن بود. در همین اوضاع و احوال، مسئولان ارشد نیروهای مسلح از عدم موافقت با ٣ ماه عدم نیاز صادره از ناحیه باشگاه تراکتورسازی خبر دادند تا ترخیص از خدمت این بازیکن به ٢٩ آذر موکول شود. یک روزبعد از آغاز نقل و انتقالات نیم فصل. تا اینجای کار موضوع پیچیده نبود.

فیفا اما این بار هم همانگونه که تراکتورسازی را محروم کرده بود به سراغ پرسپولیس آمد و حالا این تیم تهرانی هم از دو پنجره نقل و انتقالات که اولین آن زمستان امسال خواهد بود محروم شده است. نوراللهی اما اگر قرار بود روز پایان خدمتش با پرسپولیس قرارداد ببندد قطعا مشمول محرومیت فیفا می شد و ثبت قرارداد او ممکن نبود. پرسپولیس  این شانس را داشت که محرومیتش از زمستان شروع می شود و اکنون حق جذب بازیکن را دارد. به همین دلیل قرارداد نوراللهی منعقد شد و او مقابل الهلال هم با مجوز نیروهای مسلح توانست به میدان برود.

حالا نوراللهی بازیکن پرسپولیس است و فقط برای صدور کارت بازی نیازمند ترخیص از خدمت خواهد بود. اتفاقی که در پایان آذرماه رخ خواهد داد تا شماره ٨ پرسپولیس بتواند از نیم فصل دوم در لیگ برتر برای تیمش بازی کند.

تانی کال

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *