از پرش زمانی تا واشنگتن در پوستر فصل نهم The Walking Dead

یک پوستر جدید از فصل نهم مجموعه تلویزیونی پرطرفدار The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شده که ﻭﺍﺷﯿﻨﮕﺘﻦ، ﺩﯼ. ﺳﯽ. را بعنوان یکی از زمینه های جدید سریال نشان داده، همچنین اشاره ای به پرش زمانی فصل داشته است؛ طرفداران می دانند زمانی که سریال درام-زامبی مشهور شبکه AMC برای نهمین فصل خودش بازگردد قرار است رنگ تغییرات زیادی را به خود دیده باشد. بزرگ ترین تغییر خروج ﺍﻧﺪﺭﻭ ﻟﯿﻨﮑﻠﻦ (ﺭﯾﮏ ﮔﺮﯾﻤﺰ)، بازیگر نقش اول از زمان آغاز سریال، از مجموعه است. با توجه به خروج لینکلن، ستاره سابق Walking Dead ﺟﺎﻥ ﺑﺮﻧﺜﺎﻝ برای حضور در یک اپیزود بعنوان شین باز میگردد، که احتمال می رود یک سکانس رویا یا توهم باشد.

اما تغییرات فصل به همین موارد یاد شده ختم نمی شود، تایید شده که ﻟﻮﺭﻥ ﮐﻮﻫﻦ بازیگر ﻧﻘﺶ ﻣﮕﯽ ﮔﺮﯾﻦ قرار است نقش کمی در وقایع فصل نهم داشته باشد، او فقط در تعداد کمی از اپیزودهای فصل حضور خواهد داشت. فصل هشتم سریال با قوس داستانی All Out War خودش پر از صحنات اکشن و جنگی بود اما انتظار می رود که سریال در فصل جدید آرام بگیرد؛ یعنی شاهد جنگ کمتر و سازندگـی بیشتری باشیم. پایین گذاشتن اسلحه ها و برداشتن چکش ها حالا که نگان (جفری دین مورگان) اسیر شده و دیگر خبری از گروه ناجی های او نیست، خیلی راحت تر شده است. پس، حالا TWD می تواند مسیر کاملا متفاوتی را طی کند؛

با توجـه به اینکه The Walking Dead قرار است اواخر ماه جاری در همایش کامیک-کان سن دیگو (SDCC) حضور داشته باشد، شبکه تلویزیونی AMC اقدام به انتشار یک تیزر پوستر [یا کی آرت] از فصل جدید سریال کرده که طرفداران بواسطه آن می توانند نگاهی اجمالی به فصل نهم داشته باشند و مطلع شوند که باید منتظر چه چیزی باشند. از همه جالب تر، اشاره پوستر به شهر ﻭﺍﺷﯿﻨﮕﺘﻦ، ﺩﯼ. ﺳﯽ. است که نشان می دهد می تواند از زمینه های جدید فصل ۹ باشد. طی سال های گذشته، تمام وقایع سریال در خود ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭﯾﺎ، ﻭﯾﺮﺟﯿﻨﯿﺎ یا اطراف آن اتفاق می افتـاد اما ﻭﺍﺷﯿﻨﮕﺘﻦ تاکنون در سریال به نمایش گذاشته نشده است. پوستر را ببینید:

The Walking Dead

ما هنوز نمی دانیم که قرار است شاهد پرش زمانی چند ساله باشیم، اما این امکان وجود دارد وقتی که فصل جدید بازگردد ما مگی را بـا یک بچه در آغوشش ببینیم، بچه ای که از فصل هفتم آن را باردار بوده است. برای ریک، سوال بزرگ این است که چگونه و چه زمانی از سریال خارج خواهد شد؛ البته بخش مهم تر سوال چگونگی خروج او است، مثلا به دست زامبی ها کشته می شود، یا یک دشمن او را می کشد، یا حتی ممکن است سراغ ماجراجویی های خودش برود و از دوستانش جدا شود. شایعه های اخیر ادعا کرده اند که ریک قرار است بمیرد اما خود والکینگ ددی ها به ما گفته اند که شایعه ها را باور نکنیم!!

در پایان باید اشاره کنیم که فصل نهم قرار است پاییز اسال روی آنتن شبکه AMC برود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *