پرونده فیلم سینمایی Cyborg هنوز بسته نشده است

جو مورتون می گوید هنوز برنامه هایی برای ساخت فیلم انفرادی سایبورگ وجود دارد، فیلمی که فعلا آن را با عنوان Cyborg می شناسیم و ممکن است برای تولید آن از خطهای داستانی کنار گذاشته شده از Justice League (لیگ عدالت) استفاده شود. در فیلم سینمایی لیگ عدالت با شخصیتی به نام سیلاس استون (Silas Stone) آشنا شدیم، یک دانشمند که در واقع پدر ویکتور استون معروف به سایبورگ (با نقش آفرینی ری فیشر) بود؛ آقای جو مورتون در نقش سیلاس ظاهـر شد.

فیلم سینمایی Cyborg که در واقع یک دنباله برای Justice League محسوب می شود، تاریخچه چندان جالبی ندارد. طرفداران این روزها خواستار نسخه زک استایدر از فیلم لیگ عدالت (یا به اصطلاح Snyder cut) هستند، در این میان یک ابهام وجود دارد که ریشات های جاس ویدون چقدر در داستان Justice League تغییر ایجاد کرده است، بنابراین برای همه سوال برانگیز شده که در اصل قرار بود این قهرمانان چگونه به تصویر کشیده شوند. سایبورگ یکی از شخصیت هایی بود که بواسطه این فیلم برای نخستین بار پـا به ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) گذاشت. او و پدرش هر دو فرصت کمی برای هنرنمایی پیدا کردند، هرچند جو مورتون ادعا کرده برای صحنات خیلی بیشتری جلـوی دوربین رفته که از نسخه نهایی حذف شدند.

حال، طی یک گفتگو با Slash Film، آقای جو مورتون ادعا کرد که نسخه اصلی Justice League حاوی یک خط داستانی خیلی بزرگ تر برای سیلاس استون و پسرش بود، اما او نمی توانست در مورد این داستان و اینکه دقیقا چه بوده صحبت کند. مورتون گفت: “متاسفانه، من نمی توانم به شما بگویم داستان اصلی چه است چون ممکن است در نهایت بخشی از داستان فیلم Cyborg باشد…” ایـن بازیگر همچنین ادعا کرد که فیلم انفرادی شخصیت سایبورگ هنوز تاریخ اکران ۲۰۲۰ خودش را حفظ کرده و پرونده آن بسته نشده است، امـا او هنوز موفق به دیدن یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ از پروژه نشده است.

جو مورتون همچنین اشاره هایی به خود فیلم کرد، مثلا گفت “مـن فکر می کنـم ایده این است که بیشتر به خانواده او بپـردازند پس شما شاهد نمایش دگرگونی او برای تبدیل به سایبورگ باشید…” اخیرا ما شاهد انتشار مقداری فیلم از Justice League بوده ایم که بواسطه آن اطلاعات بیشتری از گذشته ویکتور فاش شد، در این ویدیو او مشغول بازی فوتبال بود در حالی که مادرش وی را تشویق می کرد. در کمیک ها، ویکتور یک بازیکن فوتبال بود که اتفاقا برای همین ورزش دچار آسیب شدید می گردد، البته در خود فیلم کاوش چندان عمیقی درون گذشته این شخصیت صورت نگرفت و شاید فیلم انفرادی فرصتی برای این کار را فراهم کند.

با این حساب هنوز پرونده فیلم سینمایی Cyborg بسته نشده و ممکن است بلاخره یک روز شاهد پیشرفت جدی این پروژه سینمایی به شدت مورد انتظار باشیم…

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Ray Fisher As Cyborg In Justice League Wallpaper

    Ray Fisher As Cyborg In Justice League Wallpaper

    Ray Fisher As Cyborg In Justice League Wallpaper …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *