خانه ورزش اخبار ورزش پرونده مالکیت تراکتورسازی به زودی مختومه می‌شود

پرونده مالکیت تراکتورسازی به زودی مختومه می‌شود

0

ناصر شفق با ارائه مدارکش به فدراسیون فوتبال خواستار تعیین وضعیت مالکیت این باشگاه شده بود در حالی که وی مدعی است باشگاه تراکتورسازی تبریز به وی تعلق دارد و حتی در برخی از مصاحبه‌ها از انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سخن گفته بود.

مسئولان سازمان لیگ پیرو درخواست شفق در اقدامی بی سابقه طی نامه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت خواهان ارائه مستندات مالکیت باشگاه تراکتورسازی شدند.

وکلای مرتبط با این پرونده روز گذشته با حضور در فدراسیون فوتبال مستندات و مدارک مالک باشگاه را ارائه داده اند. همچنین بر اساس دفاعیه اعلام شده ادعای مالکیت ناصر شفق پیش از این در مراجع دیگری مورد بررسی قرار گرفته و رد شده بود. از سوی دیگر بر مبنای این دفاعیه ناصر شفقی مدعی مالکیت تیم فوتبال تراکتورسازی است و نه باشگاه تراکتورسازی. از سوی دیگر واگذاری تیم فوتبال به شفق نیز به صورت غیر قانونی اتفاق افتاده بود که طبیعتا برای وی حقی ایجاد نکرده است.

از سوی دیگر بنا بر مستندات ارائه شده وجهی برای خرید باشگاه پرداخته نشده بلکه هزینه های جاری باشگاه در طول فصل به عنوان وجه معامله محاسبه گردیده که طبیعتا مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

بنا بر مستندات ارائه شده و دلایل موجود در دفاعیه به نظر می‌رسد همانطور که انتظار می‌رفت حکم نهایی این پرونده به زودی اعلام خواهد شد و ادعای مالکیت تراکتورسازی همچون گذشته رد می‌شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *