پروژه‌ی مشترک «آرون پل»‌ «برایان کرانستون»‌ ارتباطی به Breaking Bad ندارد

«آرون پل» و «برایان کرانستون» هواداران سریال محبوب «قانون‌شکنی» را فریب دادند. بازیگران برنده‌ی اسکار سریال تحسین‌شده‌ی شبکه‌ی AMC در طول هفته‌های اخیر با ارسال تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از دیدار مجدد خود خبر داده بودند، اما این دیدار برخلاف تصور بسیاری از هواداران ارتباطی با فیلم «قانون‌شکنی» و یا حتی سریال آن ندارد بلکه به آغاز تولید برند نوشیدنی الکلی جدیدی به نام «دوس اومبرس» (دو مرد) مرتبط است. ستارگان سریال با ارسال متنی در شبکه‌های اجتماعی این خبر را اعلام کردند.

در این متن آمده است: «سه سال قبل در یک سوشی بار در نیویورک نشسته بودیم و در مورد زندگی و اینکه چه کاری می‌توانیم در کنار هم انجام دهیم صحبت می‌کردیم. ما در زمان فیلمبرداری «قانون‌شکنی» بهترین لحظات زندگی خود را سپری کردیم و پیوندی ویژه با یکدیگر برقرار کردیم… این [ نوشیدنی مسکال] است. نامش را «دوس اومبرس» گذاشته‌ایم – دو مرد در یک ماجراجویی. سفری بود دراز و دیوانه‌وار و بسیار خوشحالیم که آن را با مردم سراسر جهان به اشتراک بگذاریم. طعم، عطر و کیفیت این الکل کهنه به نظر ما فوق‌العاده است. امتحانش کنید، و نظرتان را بگویید. تردیدی نداریم که دوستش خواهید داشت.»

شایعات انتشار فیلم «قانون‌شکنی» ۲۵ ژوئن و پس از ارسال تصویری از دو الاغ در صفحات شبکه‌های اجتماعی دو بازیگر قوت گرفت. این تصویر بسیاری را به یاد قاطرهای حمل مواد و پروژه‌ای در ارتباط با سریال انداخت. این دو در هفته‌های بعد دست بردار نبودند و در تاریخ ۴ جولای تصویر دیگری از خود در کنار یکدیگر منتشر کردند و به شایعه‌ی انتشار تریلر و یا حتی خود فیلم دامن زدند. با این حال، هواداران همچنان باید منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی سینمای سریال باشند.

فیلم «قانون‌شکنی» یکی از اسرارآمیزترین پروژه‌های حال حاضر هالیوود است و تاکنون هیچ اطلاعاتی از داستانش به صورت رسمی منتشر نشده، هرچند انتظار می‌رود که دنباله داستان شخصیت «جسی پینکمن» با بازی پل را پس از وقایع اپیزود پایانی سریال دنبال کند. جسی آخرین بار در حال فرار از یک گروگان‌گیری دیده شد. «وینس گیلیگان» خالق سریال نویسندگی فیلم را برعهده خواهد داشت اما او هم تاکنون اطلاعاتی از پروژه فاش نکرده است.

پل در ماه مارس گذشته در مصاحبه با ورایتی گفته بود بسیار دوست دارد سهمی در پروژه‌ی سینمایی سریال داشته باشد. براساس آخرین گزارشات، فیلمبرداری در آلباکرکی نیو مکزیکو از نوامبر تا فوریه سال گذشته به انجام رسیده است.

بنابر آخرین شنیده‌ها، فیلم «قانون‌شکنی» پس از پخش از طریق نت‌فلیکس در شبکه‌ی AMC هم روی ایر خواهد رفت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *