خانه ورزش اخبار ورزش پست بیرانوند در اینستاگرام: خطای ناخواسته من را به بزرگی خود ببخشید

پست بیرانوند در اینستاگرام: خطای ناخواسته من را به بزرگی خود ببخشید

0

پست بیرانوند در اینستاگرام: خطای ناخواسته من را به بزرگی خود ببخشید

علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود با هواداران پرسپولیس صحبت کرد که متن آن را در ادامه می خوانید :

 

هدفم از نوشتن این مطالب تبرئه خودم نیست فقط میخوام چند کلمه با هواداران واقعی پرسپولیس درد دل کنم نه اون چند هوادارنمایی که از اول بازی فقط روی اعصابم راه رفتند! اگه اونا واقعا هوادار پرسپولیس بودن تو اون شرایط به فکر نتیجه گرفتن تیم بودن نه به حاشیه رفتن! من هیچگاه دوست نداشتم با نا آرام کردن پرسپولیس به اهداف خودم برسم ولی اگه نیاز باشه با دلیل و مدرک اونا رو به همه معرفی خواهم کرد تا همه بدونن که چه کسانی در لباس هواداری دلالی می‌کنند و این مسائل جهت رسیدن به چه خواسته‌هایی است.

عزیزان، عده ای خاص قصد داشتند منو روبروی هوادارا بزارن که متأسفانه موفق هم شدن ولی افسوس که دیر متوجه شدم که دشمن و دوست پرسپولیس کیست!

هیچگاه نگفتم که از کسی یا شخصی بزرگترم چه برسه به پرسپولیس که بزرگترین تیم آسیاست و آرزوی هر بازیکنی هست که عضوی از اون باشه ولی متاسفانه عده‌ای با جار و جنجال سعی در تلقین این موضوع به هواداران داشتند!

نکته دیگه، پیش کشیدن سرگذشتم هست! عزیزان کسی از گذشته من اطلاع نداشت و نمیدونست کی هستم، ولی همیشه و با افتخار گذشته خودمو به همه می‌گفتم که از کجا به کجا رسیدم، می‌گفتم که بچه عشایر هستم و در چادر زندگی کردم، در میدون آزادی خوابیدم و الان به اینجا رسیدم، دوس ندارم به اینجا که رسیدم خودمو گم کنم و هویتی جعلی واسه خودم بسازم، ساده بودنی که همیشه چوبش رو خوردم ولی شکست نخوردم رو دوس دارم، چون خدایی که منو از اون شرایط سخت به اینجا رسوند مطمئنم نگهدار من خواهد بود.

عزیزانم «من شاید کامل نباشم ولی کاملا خودمم» همانگونه که از علایق و سلایقم صحبت میکنم از نگرانی و بیم‌های هم صحبت میکنم و دنیا را همان گونه که هست میشناسم نه اینکه لاف عاشقی بزنم ولی در عمل هیچ گونه تطابقی با احساسم نداشته باشم! من یاد نگرفتم با تخریب دیگران به جایی برسم بنابر این سختمه کسی بخواد روم پا بزاره، غرور و شخصیتمو با زد و بند به دست نیوردم که براحتی خردش کنم، حاصل هزاران بدبختی و سختی و شب نخوابیست.

هر انسانی در زندگی خطا داره و ممکنه دلی رو آزار بده که منم از این قاعده مستثنی نیستم و اشتباهی انجام دادم که در آن مصاحبه منظورم را بد بیان کردم ولی سوالی از برخی دانشمندان و قلم به دستان دارم که آیا یک بار موضوعی را موشکافانه بررسی کردید و ببینید در پشت پرده حوادث چه میگذرد و بیرانوند چرا فلان حرکت اشتباه را انجام داد، انتقاد از اشتباه و به مسلخ کشیدن هر عقیده‌ای راحت و آسان است ولی ارشاد و محبت و کار هر کسی نیست فقط شخص دلسوز می‌خواهد که در قبال خطای ناخواسته من که ناشی از سبب‌سازی عده‌ای دشمن بود را به بزرگی خویش ببخشند.

تانی کال

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *