سازندگان بازی Hitman در گزارشی که شامل آمار‌های مختلفی از این بازی می‌شد، اعلام کردند که از ابتدای عرضه بازی Hitman تاکنون، بیش از پنج میلیون نفر آن را تجربه کرده‌اند.

بازی Hitman همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و مسائلی که میان ناشران و سازندگان این عنوان رخ داد، به هیچ عنوان خللی را برای این بازی ایجاد نکرد. علاوه‌بر این، IO Interactive سازنده بازی، به تازگی آمار جالبی از این عنوان منتشر کرده است که مهم‌ترین آن‌ها تعداد بازیکنانی بود که این بازی را تجبه کرده‌اند.

بر اساس توئیتی که اکانت رسمی IO Interactive منتشر کرد، اعلام شد که تعداد بازیکنانی که از ابتدای عرضه بازی تاکنون موفق به تجربه کردن آن شده‌اند، از مرز پنج میلیون نفر نیز عبور کرده است. البته این تعداد بازیکن به این معنی نیست که تعداد بازی‌های فروخته شده نیز به همان مقدار پنج میلیون نسخه است. چرا که این عنوان در ابتدا به صورت قسمت قسمت عرضه می‌شد و پس از پایان فصل و عرضه شدن تمامی امکانات و بسته‌های الحاقی، بازی به صورت پکیج فیزیکی در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

به هر حال سازندگان که اکنون از شرکت اسکوئرانیکس جدا شده‌اند، از طرفداران این بازی‌ درخواست کردند که با حمایت‌های راه را برای موفقیت‌های بعدی Hitman هموار کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *