خانه ورزش اخبار ورزش پورموسوی: قبل از شروع لیگ برتر تمام برنامه‌های ما به‌هم ریخت

پورموسوی: قبل از شروع لیگ برتر تمام برنامه‌های ما به‌هم ریخت

0

به نقل از تسنیم، سیداکبر پورموسوی در مورد شروع نه‌چندان خوب فولاد خوزستان در لیگ امسال اظهار داشت: ما یک تیم خوب را تشکیل داده بودیم و در بازی‌های دوستانه هم تلاش کردیم تا به هماهنگی کامل برسیم. متأسفانه قبل از شروع لیگ برتر تمام برنامه‌های ما به‌هم ریخت و چند بازیکن مصدوم دادیم که کار ما را سخت کرد. این موضوع باعث شد تا بیشتر از ۵۰ درصد از ترکیب اصلی تیم تغییر کند و ما در بازی مقابل پرسپولیس و نفت تهران دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازیکنانی مثل زهیوی، عاشوری، مریدی، والی، شیرزادی، گلزاری و زلیکانی مصدوم هستند و طبیعتاً این موضوع ما را با مشکل مواجه خواهد کرد. در بازی با سیاه‌جامگان هم تعدادی از آنها را در اختیار نخواهیم داشت، ولی به‌هر حال من به جوانان تیم اعتماد دارم و آنها باید از این فرصت استفاده کرده و خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در مورد دیدار تیمش با سیاه‌جامگان در هفته سوم گفت: تمام بازی‌های لیگ برتر سخت است و ما بازی آسان در پیش نداریم. امیدواریم بتوانیم اولین برد را در مقابل سیاه‌جامگان به دست بیاوریم. من به آینده فولاد امیدوارم هستم و مطمئنم شرایط تیم تغییر خواهد کرد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *