سریال The Tick سرویس «آمازون» (Amazon) یکی از آن آثاری است که قطعا طرفداران فراوانی پیدا خواهد کرد. پوسترهای مخصوص کامیک کان 2017 این سریال را در ادامه مشاهده کنید.

این سریال توسط «بن ادلاند» (Ben Edlund) ساخته شده که بیشتر برای سریال «سوپرنچرال» (Supernatural) شناخته می‌شود. ادلاند اولین بار کامیک بوک The Tick را در سال 1986 برای «نیو اینگلند کامیکز» (New England Comics) منتشر کرده بود.

داستان در مورد یک حسابدار ساده است که هیچ قدرت ابرقهرمانی‌ای ندارد و در شهری زندگی می‌کند که توسط یک آدم شرور – که تصور می‌شد مُرده – تسخیر شده است. او در ادامه تصمیم می‌گیرد از این توطئه پرده بردارد…

پوسترهای هیجان انگیز سریال The Tick را در زیر مشاهده کنید:

در این سریال، «پیتر سرافیناویچ» (Peter Serafinowicz) نقش ابرقهرمان داستان را بازی می‌کند و در کنار او هنرپیشگانی همچون «گریفین نیومن» (Griffin Newman)، «جکی ارلی هالی» (Jackie Earle Haley)، «ولوری کری» (Valorie Curry)، «یارا مارتینز» (Yara Martinez) و «برندون هاینز» (Brendan Hines) نقش آفرینی می‌کنند.

تمامی قسمت‌های فصل اول سریال The Tick در روز جمعه، 25 آگوست (3 شهریور) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که قسمت اول این سریال هم‌اکنون در دسترس است و می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *