پوسترهای جدید از شخصیت‌های Captain Marvel

در فاصله‌ی ۵۰ روز مانده به اکران «کاپیتان مارول» (Captain Marvel)، استودیوی مارول با انتشار پوسترهای جدید از شخصیت‌های فیلم به گذر سریع‌تر زمان کمک کرد. در این پوسترهای چشم‌نواز، شخصیت‌های «کاپیتان مارول»، «نیک فیوری»، «ماریا رامبو»، «گوس» گربه‌ی داستان، «یون روگ»، شخصیت اسرارآمیز «آنت بنینگ»، «کوراث»، «مین-اروا»، «تالوس» و «فیل کولسن» دیده می‌شوند.

«تالوس» با بازی «بن مندلسون» در ظاهر انسانی خود به چشم می‌خورد و نه شمایل اسکرول-گونه‌اش. او نقش رئیس «نیک فیوری» را ایفا می‌کند. شخصیت بنینگ نیز به نظر می‌رسد که «هوش معظم» (Supreme Intelligence) در ظاهر انسانی خود باشد، و چیزی شبیه به سیاره‌ی «ایگو» در فیلم «محافظین کهکشان»، اما این احتمالات هنوز به تأیید نرسیده است. نقش «جود لا» هم به همین ترتیب در این فیلم هنوز نامشخص است، هرچند که به تأیید شده نقشی کلیدی در داستان برعهده دارد.

داستان فیلم «کاپیتان مارول» در دهه ۱۹۹۰ میلادی روی می‌دهد و سرگذشت «کارول دنورز» را به شکلی غیرمرسوم و به عنوان یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول به تصویر می‌کشد.

«کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن» بازیگر برنده‌ی اسکار در نقش اصلی، «جود لا»، «بن مندلسون»، «ساموئل جکسون»، «جما چان» و «جایمون هانسو» ۸ مارس امسال به روی پرده خواهد رفت و یک ماه پس از آن «کارول دنورز» در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیده خواهد شد.

 

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *