پوسترهای جدید از فصل هشتم Game of Thrones

بازیگران فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در ۱۶ پوستر جدید مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» ظاهر شدند. علاوه بر این پوسترها، شبکه‌ی HBO چند تصویر جدید دیگر نیز از فصل پایانی سریال بوسیله‌ی همین مجله منتشر کرده است. در این تصاویر «دنریس تارگارین» با بازی «امیلیا کلارک» سوار بر یک اسب دیده می‌شود و «برین تارت» با بازی «گوئندولین کریستی» و «داووس سی‌ورث» با بازی «لیام کانینگهام» در کنار یکدیگر.

در کنار این تصاویر، مجله متن مصاحبه‌ای اختصاصی با «دی‌بی وایس» و «دیوید بنیاف» نویسندگان سریال پیرامون فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» منتشر ساخته است. وایس می‌گوید: «وقتی که زمان زیادی را صرف کاری کنید، نگاه‌تان به جزئیات و نحوه‌ی نمایش آن بسیار دقیق می‌شود. بنابراین منصفانه نبود اگر کار را به افراد دیگری می‌سپردیم. در آن صورت مدام به صحنه سرک می‌کشیدیم و کار را برای آنان سخت می‌کردیم. اگر قرار باشد کسی را کلافه کنیم بهتر است آن شخص خودمان باشیم.»

وایس در خصوص پایان سریال می‌گوید: «می‌خواهیم مردم سریال را دوست داشته باشند. این برای ما بسیار اهمیت دارد. ما ۱۱ سال را صرف تولید این سریال کرده‌ایم. همچنین می‌دانیم که صرف نظر از هر نتیجه‌ای، عده‌ای از کار ما متنفر خواهند شد حتی اگر بهترین نسخه‌ی ممکن باشد. امکان ندارد نسخه‌ای بسازیم که همه‌ی افراد روی زمین از آن راضی باشند. چنین اتفاقی ممکن نیست روی دهد. امیدوار هستم که به قسمت پایانی سریال «قانون‌شکنی» (Breaking Bad) شبیه شود که مردم فقط نمی‌دانستند که به آن نمره‌ی A‌ بدهند یا A+.»

بنیاف می‌افزاید: «ما از همان آغاز در مورد پایان سریال بحث می‌کردیم. یک داستان خوب، داستان خوب نمی‌شود اگر پایانش رضایت‌بخش نباشد. البته ما نگران این مسئله هستیم.»

صحنه‌ی نبرد پایانی «بازی تاج‌وتخت» که فیمبرداری آن ۱۱ هفته‌ی متوالی به طول انجامیده، و در حال حاضر تحت عنوان «نبرد وینتر‌فل» شناخته می‌شود، عظیم‌ترین سکانس اکشن تاریخ تلویزیون و یا حتی تاریخ صنعت سرگرمی خواهد بود. کارگردانی این نبرد به «میگل ساپوچنیک» سپرده شده که سابقه‌ی کارگردانی «نبرد حرامزادگان» و «هاردهوم» را دارد. در این میدان جنگ تمام وستروس در مقابل ارتش مردگان قرار می‌گیرند.

اپیزود پایانی سریال در تاریخ ۱۹ می پخش می‌شود و ده‌ها میلیون بیننده در سراسر دنیا آن را تماشا می‌کنند تا ببیند اگر قرار باشد کسی روی تخت آهنین بنشیند آن فرد چه کسی خواهد بود. بنیاف در مورد اپیزود فینالی سریال  می‌گوید: «می‌خواهم حسابی مست کنم. و تا جایی که می‌شود از اینترنت فاصله بگیرم.»

پخش فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» در قالب شش اپیزود بیش از شصت دقیقه‌ای از ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ (۱۴ آپریل) از شبکه‌ی HBO‌ آغاز می‌شود.

 

 

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *