پوستر تبلیغاتی جدید Avengers: Infinity War

از آنجا که فقط چند هفته تا وقوع جنگ ابدیت فاصله داریم، اکنون انتظار داریم تا تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلمAvengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، منتشر شود. حالا تصویر تبلیغاتی مربوط به این فیلم توسط کمپانی راکوتن (Rakuten) منتشر شده است که شخصیت‌های این فیلم را در کنار هم قرار داده است.

چندین سال بود که ما منتظر وقوع چنین اتفاق بی‌سابقه‌ای در دنیای فیلم و سینما بودیم؛ اکنون می‌دانیم که استودیو مارول با ساخت سری فیلم‌های Avengers «انتقام جویان» این امکان را فراهم آورده است تا چندین قهرمان در کنار یک‌دیگر به مبارزه بپردازند و اکنون، با فیلم جدید استودیو مارول (Marvel Studio) یعنی، Avengers: Infinity War، تمام شخصیت‌های ابرقهرمان این استودیو در کنار یکدیگر جمع می‌شوند تا یکی از مرگبارترین فیلم‌های تمام دوران سینما را به نمایش بگذارند. گروه انتقام‌جویان و متحدان آنان همیشه از جهان دربرابر خطرات بزرگی محافظت می‌کردند که مقابله با آن برای یکی از قهرمانان به تنهایی، تقریبا ناممکن بود؛ اکنون یک خطر جدید از سایه‌های کیهانی ظهور کرده است. این تهدید به وجود آمده تانوس (Thanos) است؛ یک فرمانروای ظالم بین کهکشانی که هدفش جمع‌آوری تمام شش سنگ ابدیت است تا قدرت غیر قابل تصور آن‌ها را به دست آورد و قدرت خودش را بر روی تمام موجودات جهان اعمال کند. تمام جنگ‌ها و نبردهای قبلی گروه انتقام‌جویان آنان را به این نقطه راهنمایی کرده است، زمانی که سرنوشت زمین و تمام موجودات روی آن بیش از هر زمان دیگری نامعلوم است و تمام ابرقهرمانان مربوط به جهان سینمایی مارول باید برای بقای جهان تلاش کنند.

Avengers: Infinity War

در فیلم Avengers: Infinity War بازیگران بسیار زیادی ایفای نقش می‌کنند و از بین لیست طولانی بازیگران این فیلم، می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد؛ مانند رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس ایوانز (Chris Evans)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، پل بتانی (Paul Bettany)، الیزابت اولسون (Elizabeth Olson)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، سباستین استن (Sebastian Stan)، دان چیدل (Don Cheadle)، کریس پرت (Chris Pratt)، دیوید باتیستا (David Bautista)، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، پام کلمنتیئف (Pom Klementieff)، بندیکت وانگ (Benedict Wong)، شان گان (Sean Gunn)، تام هالند (Tom Holland)، پل راد (Paul Rudd) و جاش برولین (Josh Brolin).

برادران روسو، یعنی آنتونی روسو (Anthony Russo) و جوزف وی. روسو (Joseph V. Russo) قرار است تا این فیلم را کارگردانی کنند؛ آن‌ها توسط تهیه کننده‌ی این فیلم، یعنی کوین فیگ (Kevin Feige) به این پروژه معرفی شدند. لوئیس داسپوزیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا الونسو (Victoria Alonson)، مایکل گریلو (Michael Grillo) و استن لی (Stan Lee) نیز تولید کنندگان اجرایی این پروژه هستند. کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely) نیز در جایگاه نویسندگان این فیلم، در این پروژه حضور دارند هستند.

خوب است بدانید که فیلم Avengers: Infinity War قرار است تا در تاریخ ۲۵ آوریل سال ۲۰۱۸ به صورت بین‌المللی اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *