32 پوستر جدید از شخصیت‌های Avengers: Endgame

درحالی که تنها یک ما تا اکران «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) باقی مانده، دو تریلر فیلم هم رونمایی شده و مدت احتمالی آن فاش شده، استودیوی مارول از پوستر شخصیت‌های ابرقهرمان فیلم رونمایی کرد. اما در عین غافلگیری، این پوسترها شامل شخصیت‌هایی نیز می‌شود که در قسمت قبلی چندگانه یعنی «جنگ بی‌نهایت» به دست «تانوس» از بین رفتند.

پوستر تمام شخصیت‌هایی که زنده ماندند و حضورشان در «آخر بازی» به تأیید رسیده رنگی است و پوستر قهرمانانی که با بشکن «تانوس» نابود شدند به رنگ سیاه و سفید طراحی شده. هریک از این تصاویر شامل نمای کلوز-آپ از چهره‌ی شخصیت‌هاست و در کنار آن جمله‌ی «انتقام ازدست رفتگان را بگیرید» دیده می‌شود.

پوسترها به این علت که تنها پرتره‌هایی از شخصیت‌های «دنیای سینمایی مارول»‌اند، بیش از این اطلاعات دیگری به دست نمی‌دهند، اما دیدنشان خالی از لطف نیست. از این گذشته، این تصاویر هواداران را به این گمانه‌زنی دعوت می‌کند که ممکن است این کاراکترها به «آخر بازی» بازگردند. برخی به سرعت نکات ریزی از پوسترها کشف کرده‌اند، برای مثال متوجه چشمان اشکبار «لوکی» با بازی‌ «تام هیدلستون» شدند. هر چه هست، مارول با انتشار این پوسترها هدفی جز شکل‌گیری همین گمانه‌زنی‌ها در فاصله‌ی یک ماه تا آغاز اکران جهانی فیلم ندارد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در سراسر دنیا اکران می‌شود و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) که به تازگی پوسترهای جدیدش منتشر شده در تاریخ ۵ جولای روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *