پوستر جدید فصل سوم سریال Supergirl

اگر از مخاطبین سریال Supergirl باشید حتما دلتنگ دختر پولادین شبکه The CW شده ایـد، خب باید بگوییم که انتظارها بزودی پایان می یابد چون که سوپرگرل و دوستانش هفته آینده با یک ماجراجویی جدید باز ﻣﯽﮔﺮﺩند. این سریال اکنون مدت زمان زیادی است که از آنتن دور بوده، اما دوشنبه هفته آینده اپیزود جدید آن روی آنتن شبکه می رود و طرفداران می توانند پای سریال مورد علاقه خودشان بنشینند. طی هفته های آینده ما شاهد جدالی حماسی بین دختر پولادین (با نقش آفرینی Melissa Benoist) و رین شیطانی (Odette Annable) خواهیم بود، تا به اپیزود پایانی برسیم.

این سریال بخشی از دنیای تلویزیونی arrowverse است، مانند سریال های Arrow و The Flash با این تفاوت که سوپرگل در یک زمین دیگر زندگی می کند. این دنیای تلویزیونی با سریال Arrow و ورود الیور کوئین به استار سیتی آغاز شد، سپس شاهد معرفی شخصیت بری آلن معروف به فلش بودیم و با ورود او به arrowverse سریال The Flash هم روی آنتن رفت، بعد از آن، سریال Supergirl پخش شد که کاملا فضای متفاوتی نسبت به دو سریال قبلی داشت، مثلا در دنیای سوپرگرل ما شاهد حضور فرازمینی ها هستم، آنها در کنار مردم زندگی می کنند و حتی کافه مخصوص دارند. در کنار Supergirl، سریال Legends Of Tomorrow هم از شبکه The CW پخش شد.

چند روز قبل، شبکه The CW بطور رسمی اعلام کرد که سریال های Arrowverse را برای یک فصل دیگر هم تمدید کرده است، بنابراین در پاییز سال جاری شاهد بازگشت Supergirl با فصل چهارمش خواهیم بود. حال به مناسبت بازگشت سریال، شبکه The CW یک پوستر تماشایی از سریال منتشر کرده که می توانیم بواسطه آن نگاهی تازه به دختر پولادین داشته باشیم. این پوستر جدید:

پوستر جدید فصل سوم سریال Supergirl

اپیزود بعدی Supergirl در تاریخ ۱۶ آوریل (مصادف با ۲۷ فروردین) روی آنتن می رود، در این اپیزود ﻻﺭﯼ ﻣﯿﺖ ﮐﺎﻟﻒ (جیغ) بعنوان بازیگر مهمان حضور دارد — در کارنامه هنری او می توانیم سابقه نامزدی برای دریافت اسکار را مشاهده کنیم. قسمت بعدی بر محور شخصیت وین (با بازی Jeremy Jordan) می چرخد، ظاهرا وقتی پدر او می میرد، مادرش، مری که سالها از وین دور بوده دوباره پا به زندگی او می گذارد تا توضیح دهد چرا تمام آن سالها بچه خودش را رها کرده است. در این میان نیز حوادث مختلفی پیش می آید که بی ارتباط با ماجرای وُردکیلرها نیست، در این میان بد نیست بدانید که این اپیزود توسط ﮔﻠﻦ ﻭﯾﻨﺘﺮ کارگردانی شده است.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *