پوستر جدید فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom

یک پوستر جدید از فیلم سینمایی علمی-تخیلی New Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شده که بواسطه آن می توانیم خودمان را برای تریلر جدید این فیلم که تا چند ساعت دیگر منتشر می شود آماده کنیم. در پوستر جدید، که واقعا جالب و زیبا طراحی شده می توانیم دو شخصیت اصلی فیلم را در کنار یک تازه وارد و همچنین یک T-Rex غول پیکر مشاهده کنیم. لازم به اشاره است که انتظار می رود Jurassic World 2 پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۸ باشد، با توجه به فروش ۱٫۶۷ میلیارد دلاری قسمت نخست آن.

این پوستر ساعتی پیش در صفحه رسمی توییتر ﺧﻮﺍﻥ ﺁﻧﺘﻮﻧﯿﻮ ﺑﺎﯾﻮﻧﺎ (ﻫﯿﻮﻻﯾﯽ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ، غیرممکن)، کارگردان فیلم منتشر شد. فیلم سینمایی Fallen Kingdom قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن سال جاری، مصادف با جمعه یکم تیر ماه پا به گیشه بگذارد. ﺩﺭﮎ ﮐﺎﻧﻠﯽ (ﻣﺎﺷﯿﻦﻫﺎﯼ ﻫﯿﻮﻻ) و ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺗﺮﻭﺭﻭ (کارگردان قسمت اول) نویسندگان فیلم جدید هستند. در این میان باید اشاره کنیم که حدود یک ماه قبل تایید شد قسمت سوم Jurassic World قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ (مصادف با ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۰) پا به گیشه بگذارد. طبق شنیده ها، آقای ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺗﺮﻭﺭﻭ باز میگردد تا ﻓﯿﻠﻢنامه آن را بر اساس داستانی که خودش در کنار ﮐﺎﻧﻠﯽ نوشته به تحریر در آورد. این بـار ترورو وظیفه ﻓﯿﻠﻢنامه نویسی را در کنار خانم ﺍﻣﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭﻣﺎﯾﮑﻞ (Pacific Rim: Uprising) به دوش می کشد.

از بازیگران New Jurassic World: Fallen Kingdom می توانیم به ﺑﺮﺍﯾﺲ ﺩﺍﻻﺱ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ (Spider-man 3)، ﮐﺮﯾﺲ ﭘﺮﺕ (نگهبانان کهکشان)، ﺟﻒ ﮔﻠﺪﺑﻠﻮﻡ (ثور: رگنراک)، ﺗﺪ ﻟﻮﺍﯾﻦ (سریع و خشمگین)، ﺟﯿﻤﺰ ﮐﺮﺍﻣﻮﻝ، ﺭﯾﻒ ﺍﺳﭙﺎﻝ، ﺗﻮﺑﯽ ﺟﻮﻧﺰ (عطش مبارزه)، ﺑﯽﺩﯼ ﻭﻧﮓ، ﺟﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ﭼﺎﭘﻠﯿﻦ (غیرممکن)، ﺩﻧﯿﻼ ﭘﯿﻨﺪﺍ و ﺟﺎﺳﺘﯿﺲ ﺍﺳﻤﯿﺚ اشاره کنیم. پوستر جدید:

Jurassic World: Fallen Kingdom

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *