تازه ترین فیلم اکشن تام کروز، Mission: Impossible – Fallout صاحب یک پوستر جدید شد، تریلر جدید آن هم قرار است اواخر همین هفته از راه برسد. در ششمین فیلم از فرانچایز ماموریت غیرممکن، تام کروز باری دیگر شخصیت ﻣﺄﻣﻮﺭ ﻣﺨﻔﯽ ﺍﯾﺘﻦ ﻫﺎﻧﺖ را به تصویر می کشد و خودش را در حال دست و پنجه نرم کردن با عواقب یک ماجرای قدیمی پیدا می کند، چون چونو تیم IMF وی بعد از اینکه یک ماموریت اشتباه پیش می رود باید باری دیگر وارد مسابقه ای با زمان شوند.

ما فیلم های Mission: Impossible را با حرکات خیره کننده بازیگر اصلی آن طی ماجراهای داستان می شناسیم، Fallout هم فیلمی از همین فرانچایز است، پس در آن شاهد اجرای حرکات آکروباتیک نفسگیر زیادی توسط تام کروز خواهیم بود. در یک سکانس پیچیده، کروز برای یک صحنه تعقیب و کریز هلیکوپتر خودش را به پرواز در می آورد، شخصیت شرور هنری کویل (Man Of Steel) هم تلاش می کند وی را زمین بزند. سپس، کروز خودش را با انجام یک حرکت چتربازی وحشتناک در ارتفاع ۳۵۰۰۰ پایی نجات می دهد، و سپس با هم سقوط آزاد را تجربه می کنند. اما جذابیت این صحنه روش فیلمبرداری آن است؛ ظاهر برای ضبط صحنه تصویربردار هم با یک دوربین بر روی سر خودش سقوط آزاد را کنار کروز کویل تجربه می کند!!

خلاصه اینکه تام کروز به سلامتی توانست فیلم را کامل کند (البته در یک صحنه مجروع شد) و ما نیز بزودی می توانیم فیلم جدید را تماشا کنیم. حال یک پوستر جدید برای فیلم Mission: Impossible – Fallout توسط صفحه رسمی ماموریت غیرممکن در توییتر منتشر شده که نوید انتشار خیلی زود تریلر جدید را هم داده است. در پوستر جدید می توانیم شخصیت های اصلی فیلم را کنار هم مشاهده کنیم:

Mission: Impossible - Fallout

قسمت قبلی، Mission: Impossible – Rogue Nation در خاک وطن خودش ۱۹۵ میلیون دلار فروخت، مجموع فروش بین المللی آن هم در مجموع به ۶۸۲ میلیون دلار رسید که خبر از شهرت جهانی تام کروز می دهد. ممکن است Mission: Impossible – Fallout تبدیل به سومین فیلم از فرانچایز شود که بیشتر از ۶۰۰ میلیون دلار می فروشد (Ghost Protocol در سال ۲۰۱۱ اکران شد و ۶۹۴ میلیون دلار فروخت). اکران این فیلم به کارگردانی ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻣﮏﮐﻮﺭﯼ قرار است از ۲۷ جولای ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۵ مرداد آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *