پوستر جدید فیلم The Nun (راهبه)

یک زمانی بود که ژانر ترس فقط ژانر ترس بود، اما این روزها ترس یکی از بهترین ژانرهای دنیا برای عاشقان سینما و پرسودترین ژانر برای فیلمسازان است. وقتی که جیمز وان سری احضار را شروع کرد، یا زمانی که عناوینی مثل Get Out و Lights Out پا به گیشه گذاشتند، وقتی که IT استیون کینگ مورد اقتباس قرار گرفت و تبدیل شد به ﭘﺮﻓﺮﻭﺵﺗﺮﯾﻦ فیلم ترسناک دنیا، ژانر ترس بیشتر از همیشه مورد توجه اهالی سینما قرار گرفت. اما همانطور که اشاره کردیم جیمز وان با تولید فیلم The Conjuring و تبدیل آن به یک فرانچایز کمک بزرگی به این جریان کرد.

فیلم The Conjuring زمانی که پا به گیشه گذاشت با استقبال خیلی خوبی روبرو شد و طی اکران خودش ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، در حالی که برای تولید آن فقط ۲۰ میلیون دلار هزینه شده بود. به دنبال موفقیت های تجاری و هنری این فیلم، دو کمپانی Line Cinema و Warner Bros یک دنیای سینمایی اشتراکی تحت عنوان Conjuring خلق کردند که اکنون جزو مشهورترین فرانچایزهای جهان است. در سال ۲۰۱۴ بود که ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Annabelle ساخته شد، مورد استقبال قرار گرفت و سپس هم قسمت دوم آن تحت عنوان Annabelle: Creation جلوی دوربین رفت، قسمت سوم هم اکنون در حال توسعه است.

قسمت دوم Annabelle نقدهای خیلی را دریافت کرد، البته به دنبال این موفقیت بسیاری گفتند که کارگردان جدید آقای دیوید اف. سندبرگ (Lights Out) عامل اصلی بهتر ساخته شدن این فیلم نسبت به اولین قسمت بوده است، اما در کل موفقیت های Creation یک نشانه برای خالقین مجموعه بود، و نشان داد که تولید ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑها می تواند به نفع فرانچایز پرفروش احضار باشد؛ دیری نپایید که دو ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ بعدی، The Nun و The Crooked Man هم معرفی شدند، دو فیلم انفرادی که بر محور شخصیت های معرفی شده در The Conjuring 2 می چرخد.

حال تا قبل از پایان سال جاری قرار است شاهد شروع اکران فیلم سینمایی The Nun باشیم، بتازگی شاهد انتشار یک پوستر از این فیلم بوده ایم:

The Nun (راهبه)

از ستارگان اصلی فیلم سینمایی The Nun می توانیم به ﺑﺎﻧﯽ ﺍﺁﺭﺍﻧﺲ در نقش راهبه، ﺗﯿﺴﺎ ﻓﺎﺭﻣﯿﮕﺎ (داستان ترسناک آمریکایی) در نقش خواهر ایرنه، ﺷﺎﺭﻟﻮﺕ ﻫﻮﭖ در نقش خواهر ویکتوریا، ﺩﻣﯿﺎﻥ ﺑﯿﭽﯿﺮ در نقش پدر بُرک و ﻟﯿﻠﯽ ﺑﻮﺭﺩِﻥ اشاره کنیم. این فیلم به کارگردانی ﮐﻮﺭﯾﻦ ﻫﺎﺭﺩﯼ (The Hallow) قرار است از تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۱۶ شهریور سال جاری پا به گیشه بـگذارد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی The Nun آمده است که: “وقتی یک راهبه جوان در یک کلیسای دور افتاده واقع در رومانیا جان خودش را می گیرد، یک کشیش باتجربه به همراه یک تازه کار توسط واتیکان برای تحقیق فرستاده می شوند. این دو در کنار هم پرده از راز اهریمنی این اتفاق بر میدارند. نه تنها جانشان بلکه ایمان و روح آنها هم در معرض خطر قرار می گیرد، با یک نیروی بدسگال در هیبت ﺭﺍﻫﺒﻪای شیطانی که نخستین بار در The Conjuring 2 آن را دیدیم روبرو می شوند، چون صومعه تبدیل شده به یک زمین جدال بین زنده و ملعون.” باید یادآور شویم که وقایع The Nun در سال ۱۹۵۲ به وقوع می پیوندد، دهه ها قبل از اینکه والاک (راهبه شیطانی) با خانواده وارن ملاقات کند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *