پوستر جدید فیلم Skyscraper

کمپانی یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Skyscraper با بازی دواین جانسون را منتشر کرده است. می‌توانید این پوستر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

دواین جانسون بازیگر این فیلم، نقش رهبر سابق تیم نجات FBI را بازی می‌کند و ویل سوایر مامور جنگ ایالت متحده است که امنیت آسمان‌خراش‌ها را می‌سنجد. او در ماموریتی در چین، بلندترین و امن‌ترین ساختمان جهان را در آتش می‌یابد. ویل که فراری است، باید مسئولین این اتفاق را پیدا کرده و اسمش را پاک کند و خانواده‌اش را که در این ساختمان به دام افتاده‌، نجات دهد.

نو کمپبل (Neve Campell)، چین هان (Chin Han)، نوا تیلور (Noah Taylor)، رولند مولر (Roland Moller)، بایرون من (Byron Mann)، پابلو اسکریبر (Pablo Schreiber) و هانا کوینلیوان (Hannah Quinlivan) دیگر بازیگران این فیلم هستند. راسون مارشال توربر (Rawson Marshall Turber) نویسنده و کارگردان این فیلم است و بو فلین (Beau Flynn)، جانسون، توبر و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) آن را تهیه می‌کنند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم دنی گارسیا (Dany Garcia)، وندی جیکوب‌سون (Wendy Jacobson)، اریک مک‌لود (Eric McLeod) و اریک هدایات (Eric Hedayat) هستند.

فیلم Skyscraper روز جمعه، ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *