پوستر و خلاصه داستان «John Wick 3»

استودیو Lionsgate پوستر و خلاصه داستان فیلم سوم مجموعه جان ویک را منتشر کرده است. کیانو ریوز بدون شک یکی از بازیگران محبوب سینمای هالیوود به شمار می‌رود. او در طول سال‌های متمادی، انواع نقش‌ها را به مقابل دوربین کشانده است، اما شخصیت جان ویک چند سالیست که جای خود را در بین مردم باز کرده و مجموعه فیلم های John Wick به عنوان یک نقطه عطف در ژانر اکشن سینمای معاصر به حساب می‌روند. مجموعه مذکور در سال 2014 کار خود را با فیلم اول آغاز کرد و روایتگر قاتلی است که از عضویت در سازمانی مخوف استعفا داده تا در غم از دست دادن همسرش، بقیه عمرش را در سکوت و آرامش سپری کند ولی در این بین مشکلاتی برایش پدیدار می‌شوند.

بعد از موفقیت این فیلم در آن سال، سازندگان تصمیم گرفتند که نسخه دومی از این فیلم بسازند و همانطور که انتظار می‌رفت، بار دیگر شاهد اکران یکی از بهترین فیلم های اکشن چند سال اخیر بودیم. سخنگوی استودیو فیلمسازی Lionsgate در مصاحبه جدید خود با پایگاه خبری Collider علاوه بر نشان دادن پوستر اولیه فیلم سوم مجموعه، خلاصه داستان آن را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت:

جان ویک بنا به دو دلیل در حال گریختن از سازمان آدمکشی است. دلیل اول این است که برای کشتنش جایزه ای 14 میلیون دلاری تعیین شده، و دلیل دوم آن است که در محوطه سازمان موسوم به کانتیننتال، یکی از اعضا را به قتل رسانده است. فرد کشته شده، یکی از اعضای تیم مدیریت سازمان بود و ایده کشتن جان ویک را برای نخستین بار او مطرح کرده بود. او بعد از کشتن این فرد باید طبق قوانین سازمان فوراً کشته می‌شد ولی رئیس سازمان یعنی وینستون به او یک ساعت فرصت داد تا بگریزد. حال جان ویک در حالت موسوم به «اکس کامینکادو» قرار دارد. در سازمان کانتیننتال این فرمان چیزی مشابه حکم ارتداد است و جان ویک به واسطه این حکم نخواهد توانست از امکانات و سلاح های سازمان استفاده کند و همگان باید برای کشتن او دست به کار شوند.

17 می 2019 مصادف با 27 اردیبهشت 1398 منتظر فیلم John Wick: Chapter 3 باشید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *