پوستر رسمی سریال ترسناک Castle Rock

از آنجا که کمتر از یک ماه تا شروع عرضه فصل نخست سریال اقتباسی Castle Rock (کسل راک) باقی مانده، امروز شاهد انتشار یک پوستر تماشایی از این سریال بوده ایم؛ این یکی دیگر از نمایش های اقتباسی بر پایه آثار نویسنده مشهور ژانر ترس، استیون کینگ پرطرفدار است که طی چند سال گذشته عناوین سینمایی و تلویزیونی زیادی بر اساس کتاب های او ساخته شده. یکی از فیلم های موفقی که منشا آن رمانی از آقای کینگ بوده و به موفقیت چشمگیری رسیده، IT (آن) است که سال گذشته پا به گیشه گذاشت و موفقیت هایی فراتر از انتظار کسب نمود.

وقایع سریال جدید در شهر خیالی کسل راک اتفاق می افتد، شهری که نام آن بارها و بارها در آثار مختلف استیون کینگ شنیده شده است؛ شهری که وقایع رمان هایی مثل The Dark Half (نیمه تاریک)، Cujo و Needful Things در آن اتفاق می افتد، یا رمانی مثل The Body و چندین داستان کوتاه مانند Rita Hayworth and The Shawshank Redemption (ﺭﯾﺘﺎ ﻫﯿﻮﺭﺙ و ﺭﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺷﺎﻭﺷﻨﮏ) که یا حوادث آنها در کسل راک رخ میدهد یا حداقل اشاره ای به این شهر کرده اند.

مـا هنوز اطلاعات کاملی از داستان سریال نداریم، اما می دانیم بر محور زندگی آشفته شهروندان کسل راک میچرخد. وقتی وکیل دادگستری هنری دیور (با نقش آفرینی ﺍﻧﺪﺭﻩ ﻫﻠﻨﺪ) به زادگاه خودش بازمیگردد تا وکالت یک زندانی (با نقش آفرینی ﺑﯿﻞ ﺍﺳﮑﺎﺭﺷﮕﻮﺭﺩ) که در زندان ﺷﺎﻭﺷﻨﮏ اسیر است را برعهده بگیرد، اتفاق های ترسناک و وحشتناک شروع به رخ دادن می کنند. Castle Rock بدون شک جزو سریال های مهم امسال است و طرفداران کینگ این روزها منتظر فرا رسیدن ۲۵ جولای هستند.

Castle Rock

از ستارگان Castle Rock می توانیم به ﻣﻼﻧﯽ ﻟﯿﻨﺴﮑﯽ (موجودات آسمانی)، ﺍﺳﮑﺎﺕ ﮔﻠﻦ (مشت ناگهانی)، ﺟﯿﻦ ﻟﻮﯼ (نفس نکش)، ﺍﻧﺪﺭﻩ ﻫﻠﻨﺪ (داستان ترسناک آمریکایی)، ﺑﯿﻞ ﺍﺳﮑﺎﺭﺷﮕﻮﺭﺩ (IT و Deadpool 2)، ﺗﺮﯼ ﺍﻭﮐﻮﺋﯿﻦ (سریال Lost)، ﮐﻠﯿﻞ ﻫﺮﯾﺲ، ﺳﯿﺴﯽ ﺍﺳﭙﯿﺴﮏ (Bloodline) و ﭼﻮﺯﻥ ﺟﯿﮑﻮﺑﺰ اشاره کنیم. ﺳﻢ ﺷﺎ و ﺩﺍﺳﺘﯿﻦ ﺗﺎﻣﺴﻦ خالقین این سریال هستند.

سه اپیزود نخست سریال Castle Rock در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۱۸ (مصادف با چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷) قابل تماشا خواهد بود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

  • Castle Rock

    نقد سریال Castle Rock – کسل‌راک

    نقد سریال Castle Rock – کسل‌راک «کسل‌راک» (Castle Rock) برای من ناامیدکننده‌ترین سری…
  • سریال Castle Rock

    سریال Castle Rock برای فصل دوم تمدید شد

    سریال Castle Rock برای فصل دوم تمدید شد در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو از ت…
  • Castle Rock

    تاریخ پخش سریال Castle Rock

    تاریخ پخش سریال Castle Rock شبکه هولو تاریخ پخش سریال Castle Rock (کسل راک)، سریال جدید مش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *