پوستر IMAX انیمیشن Incredibles 2

اکنون پس از ۱۴ سال از اکران The Incredibles «شگفت‌انگیزان»، به اکران دنباله این انیمیشن موفق و موردانتظار پیکسار بسیار نزدیک شده‌ایم. همین امر باعث شده تا شاهد اطلاعات جدیدی از این انیمیشن باشیم. به تازگی پوستر IMAX این انیمیشن منتشر شده است. این پوستر زیبا خانواده شگفت‌انگیزان و همچنین فروزون را نشان می‌دهد که در حال خودنمایی قدرت‌های ویژه و خاص خود هستند. شما می‌توانید این پوستر را در زیر مشاهده کنید:

Incredibles 2

در Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲»، کریگ تی. نلسون (Craig T. Nelson) در نقش باب پار، هالی هانتر ( Holly Hunter) در نقش هلن پار، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزون، هاک میلنر (Huck Milner) در نقش دَش، سارا واول (Sarah Vowell) در نقش وایولت حضور خواهند داشت. همچنین از دیگر صداپیشگان این نسخه می‌توان به باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، کاترین کینر (Catherine Keener)، جاناتان بنکس (Jonathan Banks)، سوفیا بوش (Sophia Bush)، ایزابلا روزلینی (Isabella Rossellini) و همچنین براد برد (Brad Bird) اشاره کرد.

در این قسمت قرار است  تمرکز بیش‌تری بر روی هلن انجام شود، او در انیمیشن رهبر کمپینی می‌شود که قصد دارد بار دیگر قهرمانان را بازگرداند. این درحالی است که باب در خانه با چالش‌های جالبی در مقابل فرزندانش و زندگی عادی روزمره رو به رو خواهد شد.

«شگفت‌انگیزان ۲» توسط بِرَد برد (Brad Bird) نوشته و کارگردانی خواهد شد. او در گذشته نیز سابقه کار بر روی آثار محبوبی نظیر Iron Giant «غول آهنی»، The Incredibles «شگفت‌انگیزان» و Ratatouille «راتاتویی» در کارنامه خود دارد. جان واکر (John Walker) و نیکول گریندل (Nicole Grindle) هم تهیه‌کنندگان این قسمت خواهند بود.

تانی کال

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *