استفاده از پوشش‌های رسمی و راحت کاربرد زیادی در مهمانی‌ها و دیدارهای رسمی دارد. شما می‌توانید از ست‌های زیر ایده‌های بسیاری برای داشتن یک پوشش مناسب بگیرید.

ژاکت کیمونویی+ شلوار دم پا گشاد کشی + کمربند (OBI SASH)

این پوشش ظاهری برای پنهان کردن مناطقی از بدنتان که با آنها مشکل دارید، بسیار مناسب و ایده آل بوده، و در عین حال، ظاهر کاملا شیک و جذابی نیز به شما اعطا می‌کند. یک کمربند قابل تنظیم نیز به این ترکیب اضافه کنید (در این مورد، کمربندی که بتوانید آن را گره بزنید). به این ترتیب، می‌توانید کمر خود را برجسته کرده و در عین حال، هیچ محدودیتی نیز برای کمرتان فراهم نکنید.

ژاکت کیمونویی+ شلوار دم پا گشاد کشی + کمربند (OBI SASH)

دامن میدی (دامن‌هایی تا سر زانو) + پیراهن دکمه ای + روسری ابریشمی

برای برخورداری از یک ظاهر شیک (رسمی و غیر رسمی)، دلیلی ندارد که یک پیراهن دکمه ای را داخل شلوار یا دامن خود قرار دهید. شما همچنین می‌توانید یک روسری یا شال ابریشمی دور گردن خود بسته، توجهات را به گردن و بالاتنه جلب کرده، و اجازه دهید بقیه بدن راحت باشد.

دامن میدی (دامن‌هایی تا سر زانو) + پیراهن دکمه ای + روسری ابریشمی

بلوز ریون (ابریشم مصنوعی) + دامن پلیسه دار

اگر شما واقعا می‌خواهید از یک پوشش راحت برخوردار باشید، باید به انتخاب پارچه لباس توجه کنید. پارچه‌های ابریشم روان و ریون، به راحتی بر روی بدن قرار گرفته و شما را از بی قراری در تمام طول روز نجات می‌دهند.

بلوز ریون (ابریشم مصنوعی) + دامن میدی پلیسه دار

پیراهن کمر پایین + ژاکت موتورسواری + نیم بوت (چکمه تا مچ پا)

شما می‌توانید با پوشش یک پیراهن کمر پایین (دور کمر پیراهن بر روی اواسط باسن و نه بر روی دور کمر قرار گرفته است)، اضافه کردن یک ژاکت موتورسواری (می‌توان آن را به تن کرده یا بر روی شانه‌ها آویخت)، و افزودن یک نیم بوت شیک و زیبا، از ظاهر راحت و در عین حال زیبایی برخوردار شوید.

پیراهن کمر پایین + ژاکت موتورسواری + نیم بوت (چکمه تا مچ پا)

شلوار + پانچو ترمه یا کشمیر + پلیور تنگ

یک شلوار متناسب و شیک، می‌تواند بهترین انتخاب موجود در این سبک ظاهری باشد. ترفند پوشیدن یک بلوز یا پلیور بزرگ و جادار در بالا تنه این است که اطمینان حاصل شود هر آنچه که در پایین تنه پوشیده می‌شود، اندازه و متناسب با اندامتان به نظر برسد. استفاده از یک پلیور (یا یک پیراهن دکمه ای) به عنوان لایه بالایی نیز می‌تواند ساختار مناسبی به ظاهر کلی پوشش شما بیافزاید.

شلوار متناسب + پانچو ترمه یا کشمیر + پلیور تنگ

پیراهن جین + بلیزر یا ژاکت بلند + کمربند طرح‌دار

اگر شما اهل پوشیدن پیراهن بوده و با آن راحت هستید، می‌توانید با پوشش یک پیراهن جین و ترکیب آن با یک بلیزر مناسب (حتی رنگارنگ)، به ظاهر راحت و در عین حال جذابی دست یابید.

پیراهن جین + بلیزر یا ژاکت بلند + کمربند طرح‌دار

رومیس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *