پیامرسان ویدیویی PingPong با شعار ارتباطی از جنس بی‌نهایت آمده است تا بازار شلوغ این روزها را تسخیر کند البته تا الان اتفاق خاصی نیفتاده است!!

8 سال از استقبال باشکوه دنیا از اپلیکیشن‌های پیامرسانی که گپ و گفتگو را سریع‌تر، ارزان‌تر و ساده‌تر کرده بودند می‌گذرد. در این مدت برنامه‌ها، شاخ و برگ زیادی یافتند و پیشرفته شدند؛ اما تکنولوژی برای هیچ‌یک از این امکانات، نظیر پیامرسان‌های ویدیویی، فرش قرمز پهن نکرد!

برخی از پیامرسان‌ها آنقدر تکراری و یکنواخت شده‌اند که باید به آخر صف بروند؛ اما انصافا باید در برابر برخی مسنجر‌‌ها یا پیامرسان‌هایی که رسالتشان برقراری ارتباطات تصویری بوده است، سر تعظیم فرود آورد!

قوس لبخند‌های استیکری در این برنامه‌ها حقیقی می‌شود، مردمک‌ها به جای متن به نگاه واقعی مخاطب گره می‌خورند و از همه مهم‌تر، جنس ارتباطات عوض می‌شود. پیامرسان ویدیویی PingPong از همین محصولات تحسین برانگیز است!

PingPong محصول Musical.ly، همان کمپانی نام‌آشنای سازنده اپلیکیشن ساخت ویدیو musical.ly است که تمرکز خود را روی خلق تجربه‌های نو برای جوانان و نوجوانان گذاشته است.

پیامرسان ویدیویی PingPong

این برنامه توسط استارتاپی در شانگ-های تولید شده است که محصولاتش بیش از 100 میلیون بار دانلود شده و آخرین پیامرسانش از لیست 4 گانه‌ای که قرار است تولید شود، برنامه استریم Live.ly، بیش از اپلیکیشن پریسکوپ یوتیوب محبوبیت یافته است!

ارتباطی از جنس بی‌نهایت شعار این پیامرسان تازه از راه رسیده چینی است. با ما باشید تا در این مقاله تحلیلی از هات اپ نیوز، امکانات، تفاوت‌ها و نواقص این محصول را با نمونه‌های مشابه بررسی نماییم.

ارتباط بی‌نهایت با پیامرسان ویدیویی PingPong

video messenger called PingPong with unlimited connection

بی‌شمار اپلیکیشن چت ویدیویی در اپ استور و گوگل پلی وجود دارد. بهتر می‌دانید که این حوزه خیلی بیش از طرفدارانش، سازنده دارد و تقریبا ایده‌های ساخت پیامرسان ویدیویی شبیه به هم  شده‌اند.

مگر این که مثل اپلیکیشن Houseparty قشر خاصی از کاربران را هدف قرار دهیم یا این که ماشه را به سمت کاربران مشکل پسندی قرار دهیم که زیبایی ظاهر در مکالمات تصویری برایشان از هر چیز مهم‌تر است و اپلیکیشن ویدیوچت Rounds تا حدودی رضایت آن‌ها را جلب می‌کند.

پیامرسان ویدیویی Ping Pong

Musical.ly دفتری مستقل در سان فرانسیسکو دارد و ارزش آن 500 میلیون دلار برآورد شده است! فقط 100 میلیون از این ارزش تا پیش از ماه مِی سال گذشته حاصل شده و باقی آن حاصل فعالیت این استارتاپ در ماه‌های آتی در سال 2016 بوده است.

بعد از انتشار ویدیو چت musical.ly دومین برنامه این کمپانی به نام Live.ly منتشر شد که ادعا می‌کرد می‌تواند با برقراری ارتباط و تعامل آنی، با برنامه‌های نظیر Facebook Live و Periscope یوتیوب رقابت کند.

Squad؛ یک گام جلوتر به سمت اجتماع

برنامه Squad سومین محصول این استارتاپ بود که فضای آن شبیه به یک شبکه اجتماعی بود. همزمان با این محصولات اپلیکیشن Houseparty آمد تا رقابت پیامرسان‌های ویدیویی سخت و سخت‌تر شود.

معرفی آخرین محصول از  4 گانه

با ورود پیامرسان ویدیویی PingPong سری 4 گانه Musical.ly تکمیل شد. PinPong یک برنامه متفاوت که بخواهد کاربر را کنجکاو کند نبود؛ بلکه از نسل همان محصولات قدیمی‌تر این 4 گانه است که صرفا برای چت ویدیویی عرضه شده است.

تنها تفاوت جزئی آن با سایر اپلیکیشن‌ها این است که ارتباط تصویری در این برنامه یک به یک است و به جای چت گروهی هر فرد به صورت مستقل با یک فرد مکالمه می‌کند.

پیامرسان ویدیویی Ping Pong

دو قابلیت ارتباط تصویری همزمان و ناهمگام

ویژگی کلیدی پیامرسان ویدیویی PingPong اهمیتی است که برای حالات و موقعیت کاربر قائل شده است. با وجود این ویژگی کاربر به صورت مستقل تصمیم می‌گیرد آیا بلافاصله بعد از زنگ خوردن گوشی تماس برقرار شود یا ارتباطی به صورت ناهمگام ایجاد گردد.

PingPong: اپلیکیشنی برای ارتباط محدود و خصوصی

بر خلاف Squad همه چیز در PingPong محدود و خصوصی‌تر است. هنوز آمار دقیقی در ارتباط با تعداد پایه کاربران این 4 گانه منتشر نشده است اما در لیست رتبه‌بندی برنامه‌هایی با برچسب اجتماعی در اپ استور، Squad در رتبه 318 و PingPong تازه‎وارد در رتبه 700 قرار دارد.

بنابراین کاربرانی که به دنبال ارتباطات نامحدود اجتماعی هستند بهتر است از گزینه‌های دیگری استفاده کنند. پیامرسان ویدیویی PingPong ارتباطی از جنس بی‎نهایت با کسانی است که 100 درصد می‌شناسید!

برخی از مشکلات و باگ‌های موجود در PingPong

با این که PingPong به تازگی منتشر شده است اما از همین ابتدا مشکلات و باگ‌هایی در ورود و استفاده از آن گزارش شده است. صفحه ورود این برنامه خطا می‌دهد و نمی‌توان با استفاده از اکانت فیسبوک مستقیما وارد برنامه برای ثبت نام شد.

همین موضوع باعث وقفه در طول مراحل ثبت نام اکثر کاربران شده و هنوز PingPong نتوانسته است خود واقعی‌اش را با وجود این مشکلات به کاربران نشان دهد.

پیامرسان ویدیویی Ping Pong

تجربه و نظرات شما؟

اگر اپلیکیشن را دانلود کرده‌اید و موفق به ثبت نام در آن شده‌اید تجربیات خود را در برقراری تماس تصویری با این پیامرسان با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *