«پیتر جکسون» (Peter Jackson) پس از به اتمام رساندن سه‌گانه «هابیت» (The Hobbit)، کارهای زیادی انجام نداده‌ است و تمرکزش بیشتر بر روی توسعه دنباله فیلم «ماجراجویی‌های تن تن» (The Adventures of Tintin) است. حال، او اولین تصویر هنری از فیلم Mortal Engines را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که جکسون وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده نخواهد داشت و «کریستین ریورز» (Christian Rivers) قرار است در پشت دوربین قرار بگیرد.

در این عکس می‌توانید شخصیت زن اصلی فیلم را مشاهده کنید، او کسی است که همراه با قهرمان فیلم، «تام نت ورثی» (Tom Natsworthy)، تلاش می‌کند تا رازهایی را کشف کند:

Mortal Engines نخستین جلد از یک مجموعه رمان چهار قسمتی، اثر نویسنده برجسته انگلیسی، «فیلیپ ریو» (Philip Reeve) است. داستان آن در آینده دور و در یک دنیای پساآخرزمانی جریان دارد. پس از یک هولوکاست هسته‌ای، کره زمین دچار تغییر و تحول می‌شود. مردی به نام «نیکولا کوئرکس»، برای فرار از زمین لرزه، آتش فشان و… روی لندن موتورها و چرخ‌های عظیم نصب می‌کند و به آن این قابلیت را می‌دهد که حرکت کند و بدین وسیله برای تامین منابع، به شهرهای دیگر هجوم بیاورد! این تکنولوژی به شهرهای دیگر هم می‌رسد و در مقابل گروه‌هایی به وجود می‌آیند که می‌خواهند جلوی این شهرها را از مسافرت به اطراف بگیرند. هنوز تایید نشده است که آیا جکسون و شرکت «یونیورسال» (Universal) قصد ساخت هر چهار قسمت کتاب را دارند یا خیر اما همه چیز به فروش فیلم در گیشه بستگی خواهد داشت.

در حال حاضر، حضور بازیگرانی همچون «هوگو ویوینگ» (Hugo Weaving)، «استیفن لانگ» (Stephen Lang)، «رابرت شیهان» (Robert Sheehan) و «هرا هیلمر» (Hera Hilmar) در فیلم Mortal Engines تایید شده است. این فیلم در تاریخ «14 دسامبر 2018» مصادف با «23 آذر 1397» به اکران سینماها در می‌آید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *