«پیتر کاپالدی» ستاره‌ سریال Doctor Who به فیلم The Suicide Squad ملحق شد

«پیتر کاپالدی» ستاره‌ی برنده‌ی اسکار سریال «دکتر هو» به فیلم «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» ملحق می‌شود. علاوه بر او «پیت دیویدسون» از بازیگران «شوی زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) در حال مذاکره با برادران وارنر است تا نقش کوتاهی در فیلم بازی کند.

بنابر گزارشات اخیر، جلسات فیلمنامه‌خوانی از ۱۱ سپتامبر برگزار و فیلمبرداری ۱۲ روز بعد در استودیوهای پاین‌وود در آتلانتا کلید می‌خورد تا فیلم در تاریخ ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ اکران شود. اطلاعاتی در مورد نقش کاپالدی و دیویدسون منتشر نشده است.

بازیگرانی که حضورشان در «جوخه‌ی انتحار» تأیید شده شامل «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین»، «وایولا دیویس» در نقش «آماندا والر»، «جی کورتنی» در نقش «کاپیتان بومرنگ»، «جوئل کینمان» در نقش «ریک فلگ»، و چهره‌های جدید «ادریس البا»، «دیوید دستمال‌چیان»، «دنیلا ملکیور»، «فلولا بورگ»، «استیو اگی»، «نیتان فیلیون» و «تایکا وایتیتی» کارگردان «ثور: رگنراک» می‌شوند. گان نویسندگی این «جوخه‌ی انتحار» را برعهده دارد و بارها تأکید کرده است که این فیلم یک دنباله برای قسمت قبلی نیست.

کاپالدی اسکاتلندی در سال ۱۹۹۳ به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم کوتاه لایو-اکشن «زندگی شگفت‌انگیز فرانتس کافکا» (Franz Kafka’s It’s a Wonderful Life) با بازی «ریچارد ای. گرنت» جوایز اسکار و بفتا را تصاحب کرده است. او سابقه‌ی بازی در سریال‌های تلویزیونی «انبوه رویدادها» (The Thick of It) شبکه‌ی BBC و فیلم‌های «پدینگتون ۲»، «جنگ جهانی زی»، «کریستفر رابین» را دارد.

دیویدسون از سپتامبر سال ۲۰۱۴ به شوی SNL ملحق شد. او به تازگی در فیلم جدیدی برای استودیوی یونیورسال بازی کرده و پروژهایی در شبکه‌ی نت‌فلیکس خواهد داشت. دیویدسون یکی از صداپیشگان انیمیشن «پرندگان خشمگین ۲» نیز بود و در اسپین‌آف فیلم «لبوفسکی بزرگ» به کارگردانی «جان تورتورو» نقشی بازی می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *