خانه ورزش اخبار ورزش پیروانی: از نظر فنی و ذهنی در بهترین شرایط هستیم

پیروانی: از نظر فنی و ذهنی در بهترین شرایط هستیم

0

به نقل از ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و قرقیزستان فردا (چهارشنبه) در نخستین گروه از دیدار A مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف هم می‌روند.

امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم‌ ‌ملی امید در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: قبل از هر چیز از کنفدراسیون فوتبال آسیا، مردم قرقیزستان و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها تشکر می کنم.

او ادامه داد: تیم من از نظر فنی و ذهنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد چون با تمام توان کار کرده‌ایم. امیدوارم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بازیکنان ما جوان اما با تجربه هستند چون دو ماه پیش در جام جهانی جوانان شرکت کردند.

سرمربی تیم امید ایران در ادامه نشست خبری امروز خود عنوان کرد: برای مربیان عمان و قرقیزستان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی قرقیزستان: ایران سطح بالایی دارد

سرمربی تیم امید قرقیزستان هم عنوان کرد: از سرمربی ایران بابت صحبت‌هایش و از فدراسیون فوتبال قرقیزستان هم برای حمایت‌هایش تشکر می‌کنم. این تیم، تیم ملی دوم ما است. فشار الان بالا است و همه در انتظار بازی هستند. مدت آمادگی‌مان به اندازه تیم‌های حریف‌مان نبوده است. برای اولین بار توانستیم در یک اردوی خارج از کشور در قطر شرکت کنیم که نخستین بار بود چنین اتفاقی رخ داد. کل تیم آماده حضور در مسابقات هستند. امیدواریم تماشاگران بیایند و ورزشگاه را پر کنند.

او درباره حضور ایران در جام جهانی جوانان گفت: تیم ایران سطح بالایی دارد. قرعه کشی به نفع تیم ما نبود. شرایط ایران و عمان در قرعه کشی خیلی بهتر از تیم ما است. به طور حتم تیم ایران می‌تواند بازی ما با عمان را نگاه کند و با استراحت کامل به بازی آخر بیاید.

سرمربی عمان: تیم بسیار جوانی داریم

در ادامه نشست خبری، سرمربی تیم امید عمان هم در ادامه این نشست خبری گفت: اکثر بازیکنان تیم ما متولد سال ۹۷ میلادی هستند.

پیروانی: برای المپیک آماده می‌شویم

اکثر بازیکنان تیم امید ایران ۲۰ ساله هستند. ما این تیم را برای بازی‌های المپیک آماده می‌کنیم تا آن زمان در سن قانونی حضور داشته باشند. خوشحالم که فوتبال در قاره آسیا در حال پیشرفت است. این اتقاق در ایران رخ داده است. تیم‌های ما به جام جهانی رفته‌اند. فوتسال ما سوم جهان شده است. در رنکینگ فیفا در رده نخست قرار داریم. همین پیشرفت‌ها است که به ما اعتماد به نفس داده است که با تیم زیر ۲۳ سال در این مسابقات حاضر شویم. برای آینده و پیشرفت فوتبال بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: در ایران به خوبی آماده شدیم. لیگ ایران لیگ جذابی است. با باشگاه‌ها تعامل کردیم و بازیکنان را در اختیار گرفتیم اما چون از من سوال شد می‌گویم که زمینی که در آن تمرین کردیم شرایط خوبی حتی برای راه رفتن نداشت. در کنار زمین ما، دیروز برخی افراد داشتند با بیل، چاله‌ها را پر می‌کردند. به هر حال نمی‌خواستم پاسخ بدهم ولی چون سوال کردند پاسخ دادم.

پیروانی افزود: همه بازیکنان من حرفه‌ای هستند. آسیب دیدگی در حین بازی طبیعی است و در همه مسابقات رخ می‌دهد اما نمی‌توانم به همکارانم در ایران بگویم چون زمین تمرینی در قرقیزستان چاله داشت، بازیکن آنها آسیب دیده است. پذیرفتن این خیلی سخت است. بهتر است برای زمین فکری کرد.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره این که چرا بازیکنی نظیر سعید عزت‌اللهی به این مسابقات نیامده است گفت: من از سوال شما و اطلاعاتی که از فوتبال ایران دارید تشکر می‌کنم اما تیمی که اینجا است در غیاب ستاره‌های تیم ملی و همچنین بازیکنی مثل امید نورافکن که در جام جهانی حضور داشت، به میدان می‌رود. بازیکنان ما زیر ۲۰ سال هستند و دلیل این مساله هم این است که به آینده و المپیک فکر می‌کنیم.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *