پیشنهاد ناسا برای نجات «مرد آهنی» در فیلم Avengers: Endgame

همان‌گونه که در تریلر اول فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیدیم، «تونی استارک» و «نبولا» پس از آنکه «تانوس» در پایان «جنگ بی‌نهایت» شمار زیادی از دوستانشان را نابود کرد، در «تایتان» سرگردان شده بودند. تونی اکنون در فضا آواره است، آب و غذایی برایش باقی نمانده و تنها یک روز دیگر اکسیژن دارد.

به نظر می‌رسد که «مرد آهنی» به آخر خط رسیده باشد و او از آنچه که زندگی برای باقی گذاشته برای فرستادن پیامی به «پپر پاتس» استفاده می‌کند. البته چنین پایانی برای تونی به هیچ وجه مطلوب هواداران نیست. در طول هفته‌ی گذشته کسانی که قلبشان از دیدن تریلر به درد آمده بود با ناسا تماس گرفتند و برای نجات تونی درخواست کمک کردند.

خوشبختانه ناسا واکنش نشان داد و پیامی برای مارول فرستاد. حساب توئتیر ناسا یکشنبه گذشته نوشت: «خبر تونی استارک را شنیده‌ایم. تا جایی که ما می‌دانیم، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با مرکز کنترل مأموریت در زمین تماس بگیرید. اما اگر او قادر به برقراری تماس نیست، پیشنهاد می‌کنیم که گروه‌های زمینی از تمام منابع خود استفاده کرده و آسمان را برای جستجوی مرد گمشده بررسی کنند.»

صبح روز دوشنبه، مارول به پیام ناسا واکنش نشان داد و از کمک‌های احتمالی قدردانی کرد. این درحالی است که «کریستوفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» نویسندگان «آخر بازی» و «جنگ بی‌نهایت» در مصاحبه‌هایی تأکید کرده بودند قسمت جدید فیلم آن چیزی نیست که تصور می‌کنیم.

مارکوس گفته بود: «[آخر بازی] آن کاری را که شما در نظر دارید انجام نمی‌دهد. با فیلمی که در ذهن شماست متفاوت است… و واقعی‌تر. واقعی است و شما هرچه زودتر این حقیقت را بپذیرید، زودتر می‌توانید اندوه گذشته را فراموش کنید.»

مک‌فیلی در ادامه افزود: «به نظر من «جنگ بی‌نهایت» یک فیلم بلاک‌باستر به حد کمال رسیده بود. لحظات لذت‌بخش زیادی در آن گنجانده شده بود، اما کاملاً پخته بود. قسمت بعدی هم فیلمی تکامل یافته است. ما با این فیلم که محصول همان تیم قبلی است، همزمان نوشته و فیلمبرداری شده، امیدواریم شما را غافلگیر کنیم، سر ذوق آوریم و درگیر کنیم. این دو فیلم اگرچه به وضوح به هم مرتبطند اما قطعاً دو فیلم متفاوتند.»

«اونجرز: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ (جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) در سراسر دنیا به اکران درمی‌آید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *