سامسونگ گلکسی نوت 8 یکی از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار در سال 2017 است. تاکنون چندین شایعه و خبر در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شده و از برخی ویژگی‌ها و مشخصات این فبلت اطلاع داریم. به‌تازگی دو پیش‌طرح (اسکچ) از این اسمارت‌فون منتشر شده است که وجود دوربین دوگانه و طراحی مشابه با گلکسی S8 را تایید می‌کند.

اگر این پیش‌طرح واقعی باشد، می‌توانیم یک کلید سخت‌افزاری را در زیر نمایشگر مشاهده کنیم، البته این موضوع کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد چراکه سامسونگ در دو پرچمدار فعلی خود این کلید را حذف کرده است. طراحی دیگر بخش‌ها مشابه چیزی است که در گلکسی S8 مشاهده کرده‌ایم. در بخش بالای نمایشگر می‌توانیم چند سنسور را مشاهده کنیم و در لبه بالایی نیز شاهد حضور محل قرارگیری سیم‌کارت هستیم. به‌نظر می‌رسد محل قرارگیری قلم S Pen در سمت راست و بخش پایین اسمارت‌فون قرار گرفته است. پورت USB نوع C و ورودی جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیگر پورت‌هایی بوده که در لبه پایینی این هندست قابل مشاهده است.

سامسونگ گلکسی نوت 8 از فلز و شیشه تشکیل شده است و انتظار می‌رود به یک نمایشگر با سایز بزرگ‌تر از 6.2 اینچ مجهز شود که درحال‌حاضر در گلکسی +S8 استفاده شده است. این اسمارت‌فون از اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و در برخی از بازارها از چیپ‌ست اگزینوس 8895 استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به 6 گیگابایت رم و اندروید 7 نوقا اشاره کرد.

گلکسی نوت 8

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *