خانه تکنولوژی اخبار پیش فروش گوشی Galaxy S8 از ۱۰ آوریل

پیش فروش گوشی Galaxy S8 از ۱۰ آوریل

0

طبق آخرین شایعات گوشی Galaxy S8 سامسونگ در تاریخ  ۲۹ مارچ در شهر نیویورک معرفی می شود و کمتر از یک ماه بعد از معارفه رسمی، یعنی در روز ۲۱ آوریل عرضه می شود. بین این دو تاریخ مشخص شده، تاریخی جا مانده است. منابعی در کره جنوبی گزارش داده اند که از روز ۱۰ آوریل، پیش فروش رسمی این گوشی آغاز می شود. سامسونگ نسبت به سال های گذشته در معرفی پرچمدارش تاخیر داشت و برخی از افراد معتقدند که دلیلش مراحل ساخت تراشه های Snapdragon 835 بوده است و عده ای دیگربر این باورند که سامسونگ از اشتباهات پیش آمده در خصوص گوشی های Galaxy Note 7 درس گرفته است و قصد دارد دقیق تر مراحل امتحان و آزمایش گوشی Galaxy S8 را طی کند.

احتمال می رود  که گوشی Galaxy S8 با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی Super AMOLED عرضه شود. همچنین تراشه هشت هسته ای Snapdragon 835 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 540، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، برای ساخت این گوشی به کار رفته است.

نسخه بزرگتر این گوشی، یعنی Galaxy S8 Plus با صفحه نمایش و باتری نسبتا بزرگتری عرضه می شود و هر دو این گوشی ها با گواهی IP68، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و پرت USB Type-C عرضه خواهند شد.

تکفارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *