پیوستن دن استیونز به هریسون فورد در فیلم Call of the Wild

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Call of the Wild تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دن استیونز، بازیگر سریال Legion (لژیون) و فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، به هریسون فورد در این فیلم اضافه شده است. فیلم Apostle (فرستاده) به کارگردانی گرت ایوانز، کارگردان فیلم The Raid (یورش)، فیلم بعدی استیونز خواهد بود که این فیلم قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. هریسون فورد قرار است نقش جان تورنتون را در فیلم Call of the Wild بازی کند که یک معدن‌یاب در یوکان است که به دنبال کشف و شکار طلا در این منطقه است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جک لندن است که شرکت فاکس قرن بیستم حق ساخت و انتشار این فیلم را دریافت کرده است.

رمان Call of the Wild در سال ۱۹۰۳ منتشر شد که داستان آن در دوران هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان در سال ۱۸۹۰ جریان دارد و تمرکز آن روی یک سگ سورتمه به‌نام باک بوده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی از نقش استیونز در فیلم Call of the Wild منتشر نشده است. این فیلم قرار است بودجه بزرگی داشته باشد و کریس ساندز، کارگردان انیمیشن The Croods (کرودز) و انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. مایکل گرین، نویسنده فصل اول سریال سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و فیلم Logan (لوگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Call of the Wild را بر عهده دارد.

فیلم Call of the Wild برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم دارای تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن نیز خواهد بود که به همین دلیل بودجه فیلم کمی بالاتر از انتظار است. فیلمبرداری و تولید فیلم Call of the Wild قرار است از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) آغاز شود. تاکنون دو اقتباس سینمایی محصول سال ۱۹۳۵ و ۱۹۷۲ به‌همراه تعداد زیادی فیلم و سریال تلویزیونی براساس این رمان تولید و منتشر شده است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *