پیوستن بازیگر بازی تاج و تخت به سریال جدید خانواده آدامز نتفلیکس

گوئندولین کریستی، بازیگر سریال Game of Thrones، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Wednesday اضافه شده است.

نتفلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن جدیدی براساس The Addams Family (خانواده آدامز) است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این سریال فانتزی اضافه شده است. گوئندولین کریستی، بازیگر نقش برین تارث در سریال Game of Thrones و کاپیتان فاسما در فیلم‌های جنگ ستارگان، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Wednesday اضافه شده است. کریستی قرار است نقش لاریسا ویمز را در سریال Wednesday بازی کند که مدیر مدرسه نورمور است و همچنین هنوز دارای مشکلات شخصی با مورتیشیا آدامز است.

پیش از این شاهد اعلام حضور جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز و لوئیس گازمن در نقش نقش گومز آدامز در سریال Wednesday بودیم. علاوه‌بر اورتگا، زتا جونز، گازمن و کریستی، تورا برچ، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، ۱۰ بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران سریال جدید خانواده آدامز اضافه شده‌اند.

کانسپت آرت سریال Wednesday شبکه نتفلیکس

سریال Wednesday به اثری کاراگاهی، فراطبیعی و پر رمز و راز توصیف شده است که در آن ونزدی آدامز به‌عنوان دانش‌آموز در آکادمی Nevermore حضور دارد. ازطرفی ونزدی در تلاش است تا بر توانایی‌های روانی در حال ظهورش تسلط پیدا و از طرفی باید ولگردی و قانون شکنی یک هیولا را که مردم شهر محلی را وحشت زده کرده است، متوقف کند. او همچنین باید رمز و راز فراطبیعی‌ای را که پدر و مادرش ۲۵ سال درگیر آن بودند، حل کند. همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که ونزدی با روابط جدید و پیچیده‌ زیادی در Nevermore مواجه خواهد شد.

تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Wednesday حضور خواهند داشت. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند. فصل اول سریال Wednesday قرار است در ۸ قسمت تولید و پخش شود. کریستی اخیرا در همکاری با نتفلیکس نقش لوسیفر را در سریال The Sandman بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *