پیوستن بازیگر Narcos به سریال جدید خانواده آدامز نتفلیکس

شبکه نتفلیکس بازیگری نقش گومز آدامز، پدر ونزدی آدامز در سریال The Addams Family به کارگردانی تیم برتون را انتخاب کرده است.

نتفلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن جدیدی براساس The Addams Family (خانواده آدامز) است و مدتی پیش مشخص شد جنا اورتگا، بازیگر سریال You و فیلم Yes Day قرار است نقش ونزدی آدامز را در سریال Wednesday بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش گومز آدامز در این سریال مشخص شده است. لوئیس گازمن، بازیگر آثاری چون سریال Narcos، سریال Godfather of Harlem، سریال Shameless و فیلم Boogie Nights قرار است نقش گومز آدامز را در سریال Wednesday بازی کند.

لوئیس گازمن

بااین‌حال، گازمن قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال Wednesday حضور داشته باشد و درواقع قرار نیست شاهد حضور پر رنگ گومز آدامز حداقل در فصل اول این سریال باشیم. سریال Wednesday به اثری کاراگاهی، فراطبیعی و پر رمز و راز توصیف شده است که در آن ونزدی آدامز به‌عنوان دانش‌آموز در آکادمی Nevermore حضور دارد. ازطرفی ونزدی در تلاش است تا بر توانایی‌های روانی در حال ظهورش تسلط پیدا و از طرفی باید ولگردی و قانون شکنی یک هیولا را که مردم شهر محلی را وحشت زده کرده است، متوقف کند.

او همچنین باید رمز و راز فراطبیعی‌ای را که پدر و مادرش ۲۵ سال درگیر آن بودند، حل کند. همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که ونزدی با روابط جدید و پیچیده‌ زیادی در Nevermore مواجه خواهد شد. تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Wednesday حضور خواهند داشت. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *