پیوستن جوئل اجرتون به بازیگران فیلم The King

با استناد به گزارش‌های پایگاه خبری ورایتی (Variety)، بازیگر فیلم‌های The Gift «هدیه» و The Great Gatsby «گتسبی بزرگ»، یعنی جوئل اجرتون (Joel Edgerton) به تیموتی شلمی (Timothee Chalamet) در فیلم جدید درام شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) با نام The King «پادشاه»، ملحق شد. کارگردانی این فیلم را، کارگردان سریال Animal Kingdom«قلمرو حیوانات»، یعنی دیوید میشد (David Michod) برعهده دارد و همچنین او با همکاری جوئل اجرتون فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نیز نوشته است.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم یک نسخه‌ی مدرن و به‌روزرسانی شده از اثر شکسپیر است. همانطور که گفته شد، این فیلم‌نامه توسط میشد و اجرتون نوشته شده است؛ این دو نفر قبلا در زمان ساخت سریال Animal Kingdom نیز با هم همکاری داشته‌اند. شلمی قرار است تا در این فیلم نقش شاهزاده جوانی را ایفا کند که قرار است تا پادشاه هنری پنجم (Henry V) در انگلستان باشد و اجرتون نیز قرار است تا نقش شخصیت فالستاف (Falstaff) که دوست نزدیک شاهزاده هنری پنجم است را ایفا کند.

هنری پنجم یکی از پادشاهان معروف تاریخ انگلستان است؛ او بین سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۴۲۲ زندگی کرد و دو لشکرکشی به فرانسه را با موفقیت رهبری کرد، همچنین او در سال ۱۴۱۵ نبرد مشهور آزینکورت (Agincourt) را رهبری کرد و در نهایت توانست تا کنترل کامل پادشاهی فرانسه را در اختیار خودش بگیرد. از آنجایی که عوامل سازنده‌ی این فیلم می‌گویند که این فیلم قرار است تا اقتباسی مدرن از اتفاقاتی باشد که برای هنری پنجم رخ داده است، جالب است که منتظر بمانیم تا ببینیم که میشد و اجرتون برای The King چه خواب‌هایی دیده‌اند. انتظار می‌رود که تولید این فیلم از ماه ژوئن امسال آغاز شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • The King

    اولین تیزر تریلر فیلم The King منتشر شد

    اولین تیزر تریلر فیلم The King منتشر شد در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تری…
  • The King

    آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم The King

    آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم The King سرویس استریم نتفلیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد که مراحل ف…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *