پیوستن جینی میسون به ریبوت سریال Roswell

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی گزارشی اعلام کرد که بازیگر سریال Grey’s Anatomy (آناتومی گری) و سریال Of Kings and Prophets (از پادشاهان و فرستادگان) یعنی جینی میسون، برای ایفای نقش شخصیت اصلی به تیم بازیگران نسخه ریبوت سریال Roswell (رازول) شبکه The CW پیوست. این پروژه توسط بخش تلویزیونی کمپانی امبلین اینترتینمنت (Amblin Entertainment) متعلق به استیون اسپیلبرگ با همکاری کمپانی بندر براون پروداکشنز (Bender Brown Productions) متعلق به لارنس بندر و کوین براون، تحت نظارت کمپانی برادران وارنر، ساخته خواهد شد.

کارینا ادلی مک‌کنزی که سابقه‌ی نویسندگی فیلمنامه سریال The Originals (اصیل‌ها) را در کارنامه دارد، کار اقتباس فیلمنامه‌ی Roswell را بر عهده خواهد داشت. داستان این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌های Roswell High نوشته‌ی ملیندا متز نوشته خواهد شد. کارینا ادلی مک‌کنزی علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال یک ساعته درام را هم بر عهده خواهد داشت. لارنس بندر تهیه‌کننده سریال Flesh and Bone (گوشت و استخوان)، داریل فرانک تهیه‌کننده سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، کوین کلی براون تهیه‌کننده سری اصلی سریال Roswell و جاستین فالوی تهیه‌کننده سریال آمریکایی‌ها به همراه خود مک‌کنزی تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

خلاصه‌ای رسمی از این سریال علمی تخیلی منتشر شده که به شرح زیر است:

اتفاقات سریال Roswell در سال ۱۹۹۹ و در شهر کوچک رازول در ایالت نیومکزیکو رخ می‌دهد. شخصیت اصلی داستان این سریال یک دختر جوان است که فرزند دو مهاجر غیرقانونی محسوب می‌شود. بعد از اینکه شخصیت اصلی داستان ما به نام لیز پارکر به طور ناگهانی به شهر توریستی خود یعنی رازول باز می‌گردد، در رستوران پدر و مادرش به‌عنوان پیشخدمت مشغول به کار می‌شود. اما در همین حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که حقیقت تکان دهنده‌ای را درباره پسری که در نوجوانی به او علاقه داشته و حالا یک پلیس است، متوجه می‌شود. لیز متوجه می‌شود که این پلیس جوان نه‌تنها مانند خودش یک انسان معمولی نیست، بلکه یک بیگانه محسوب می‌شود و تمام توانایی‌های عجیبش را در تمام زندگی خود پنهان نگه داشته است. لیز سعی می‌کند راز او را پنهان نگه دارد و زمانی که دوباره این دو با یکدیگر ارتباط برقرار کردند، تصمیم گرفتند که درباره زندگی گذشته او تحقیق کنند. اما اوضاع به همین منوال پیش نرفته و کم کم همه چیز به هم می‌ریزد. زمانی که چند تن از ماموران امنیتی با درجه بالا انگشت خود را به سمت حضور بیگانگان روی زمین می‌گیرند، الکس و دوستانش از ترس افشا شدن رازشان مجبورند مدام در فرار باشند و همین، رابطه عاطفی لیز و الکس را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد.

دو فصل اول سری اصلی Roswell در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ از شبکه‌ی The WB پخش شد و در ادامه، فصل سوم آن به شبکه‌ی UPN انتقال یافت. در این مجموعه بازیگرانی نظیر شیری اپلبی، جیسون بر، ماهاندرا دلفینو، کاترین هیگل، امیلی دی راوین، جولی بنز، کالین هنکس و ویلیام سدلر به ایفای نقش پرداخته‌اند. مجموعه کتاب‌های Roswell High در ۱۰ جلد در فاصله بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ توسط انتشارات Pocket Books به چاپ رسید و در ادامه، موفقیت این مجموعه باعث شد تا ۱۱ کتاب فرعی دیگر نیز بر اساس داستان آن نوشته شود.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *