پیوستن ستاره It به فیلم ابرقهرمانی !Shazam

«جک دیلن گریزر» به دنبال بازی در فیلم پرفروش و رکوردشکن It به دنیای DC و دیگر بازیگران فیلم ابرقهرمانی «شزم!» ملحق شد. این بازیگر جوان باید در کنار «زکری لیوای» که در نقش اصلی ظاهر شده، و «اشر انجل» که ایفاکننده نقش «بیلی بتسون» است، به بازی بپردازد. بازی در نقش «بلک آدام» در این فیلم نیز به «دیوین جانسون» سپرده شده است.

این فیلم را «دیوید اف. سندبرگ» با فیلمنامه‌ی «هنری گیدن» و «درن لمکه» می‌سازد. گریزر در این جا نقش «فردی»، بهترین دوست بتسون را بازی می‌کند. بتسون نوجوانی است که با ادای کلمه «شزم» به یک ابرقهرمان بزرگسال تبدیل می‌شود، و فردی تنها کسی است که از این ماجرا با خبر است.

این فیلم با تهیه‌کنندگی «پیتر سفران» که فیلم‌های «آنابل: آفرینش» و «آکوامن» را در کارنامه دارد ساخته می‌شود. طبق برنامه فیلمبرداری این پروژه از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

گریزر علاوه بر فیلم It که با فروش 694 میلیون خود در سراسر دنیا به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ بدل شد، امسال در « Me Myself & I » سریال کمدی جدید شبکه CBS نیز نقش‌آفرینی کرده است و در آینده در کنار «استیو کارل» در فیلم «پسر زیبا» (Beautiful Boy) حضور پیدا خواهد کرد.

فیلم «شزم!» 5 آپریل 2019 در آمریکای شمالی به اکران عمومی می‌رسد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *