پیوستن فلیسیتی جونز به انیمیشن Dragon Rider

فلیسیتی جونز (Felicity Jones) بازیگر فیلم Rogue One سال ۲۰۱۶، برای بازی در فیلم انیمیشنی Dragon Riderقرارداد امضا کرده و به بازیگران صداپیشه این فیلم مانند پاتریک استوارت (Patrick Stewart) پیوسته است.‌ این فیلم یکی از بزرگترین پروژه‌های انیمیشنی اروپا در سال‌های اخیر است.

این انیمیشن براساس رمان پر فروش کورنلیا فانک (Cornelia Funke) به همین نام است و توسط مارتین موزکویکز (Martin Moszkowicz) و الیور بربن (Oliver Berben) از کمپانی Constantin Film ساخته می‌شود. این فیلم را تومر اشد (Tomer Eshed) کارگردانی می‌کند. Cyborn, RiseFX و Lumatic تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. جانی اسمیت (Johnny Smith) این فیلم را نوشته و پاییز ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

دیگر بازیگران فیلم توماس برادی-سانگستر (Thomas Brodie-Sangster)، فردی های‌مور (Freddie Highmore)، میرا سایل (Mira Syal)، سانجیو باسکار (Sanjeev Bhaskar) و نانسو آنوزی (Nonso Anozie) هستند.

این فیلم داستان اژدها نقره‌ای جوانی به نام فایردریک؛ سورل، روح کوهستان؛ و بن، پسربچه یتیمی است. گروهی در هیمالیا به دنبال Rim Of Heaven هستند، که مخفیگاه فایردریک است که دره آن توسط یک سد غیرقابل سکونت شده است.

کمپانی Timeless Films مسئول فروش جهانی فیلم است. این فیلم به سرزمین‌های بین‌المللی فروخته شده و در جشنواره فیلم کن نیز حضور دارد.

مدیر و عضو هئیت مدیره Timeless، رالف کمپ (Ralph Kamp) اظهار داشته: فلیسیتی، توماس، پاتریک، فردی، میرا، سانجی و نونسو بازیگران خارق‌العاده‌ای هستند که صدای منحصر به فرد آن‌ها، به شخصیت‌های انیمیشنی ما روح و جان می‌بخشد.

تانی کال

برگرفته از ورایتی

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *