پیوستن لورن کوهن به سریال Whiskey Cavalier

لورن کوهن برای بازی در قسمت آزمایشی سریال Whiskey Cavalier (ویسکی کاولیر) با شبکه ای‎بی‎سی قرارداد بست و از همین رو، احتمال حضور این بازیگر در فصل ۹ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) کمتر از همیشه به نظر می‎رسد. پخش ادامه فصل هشتم سریال مردگان متحرک از روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ شروع خواهد شد.

اگرچه کاراکتر مگی با بازی لورن کوهن در سریال مردگان متحرک به یکی از قوی‎ترین کاراکترها تبدیل شده ولی طرفداران این سریال به آرامی در حال نگران شدن در مورد جدایی این بازیگر این سریال می‎باشند چراکه قرارداد وی در پایان فصل هشتم به پایان می‌رسد و همچنین از چندین شبکه مختلف به وی پیشنهاد حضور در چندین سریال مختلف داده‎اند.

 

بنابر گزارش‎ها، لورن کوهن می‎خواهد تا دستمزدش برای فصل نهم سریال مردگان متحرک نزدیک به ستاره‎های مرد سریال یعنی اندرو لینکلن و نورمن ریدوس باشد ولی ظاهرا شبکه ای‎ام‎سی مایل نیست به خواسته‎های او تَن بدهد.

سریال ویسکی کاولیر، یک سریال اکشن، کمدی و درام است و لورن کوهن به قسمت آزمایشی این سریال پیوسته است. کوهن قرار است نقش اصلی زن سریال را در مقابل اسکات فولی (Scandal) بازی کند. کاراکتری که اسکات فولی بازی می‎کند، یک مامور اف‎بی‎آی است که باید با یک مامور سی‎آی‎ای سریع و حیله‎گر با بازی لورن کوهن همکاری کند تا تیمی از جاسوسان بین سازمانی را رهبری کنند تا دنیا را نجات بدهند. آنها در این میان باید از مسیرهای دشوار دوستی، عاشقی و سیاست‎های اداری عبور کنند.

تانی کال

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *