پیوستن مارک استرانگ به بازیگران فیلم Shazam

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی یک مصاحبه، مارک استرانگ درباره شخصیت دکتر سیوانا که کاراکتر شرورفیلم Shazam (شزم) خواهد بود صحبت کرد. او همچنین به مخاطبان خود قول داد نقشی که در این اثر ایفا خواهد کرد، قرار است یکی از پست‌ترین شخصیت‌های منفی و شرور آثار ابرقهرمانی‌ای باشد که تا به امروز تماشا کرده‌اند.

در طی یک مصاحبه کوتاه جدید، مارک استرانگ که بازیگری در فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) را در رزومه کاری خود دارد، تایید کرد که طبق قرارداد، قرار است او نقش شخصیت شرور و منفی داستان فیلم شزم یعنی کاراکتر دکتر سیوانا را ایفا کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، فیلمبرداری این اثر قرار است ماه آینده آغاز شود. همچنین از آنجایی که قرار نیست شخصیت بلک آدام در این اثر به‌عنوان آنتاگونیست اصلی داستان باشد، پس می‌توان اینگونه گفت که دکتر سیوانا بهترین گزینه‌ای بود که آنها می‌توانستند به‌عنوان دشمن شزم استفاده کنند. به نظر می‌رسد که با حضور دکتر سیوانا، داستان خیلی جذاب خواهد شد. شاید برای شما سوال باشد چه شد که مارک استرانگ تصمیم گرفت تا قرارداد ایفای نقش شخصیت دکتر سیوانا را امضا کند؟ به گفته خود استرانگ، او یک کار نیمه تمام باکمپانی دی سی دارد که از این طریق می‌خواهد آن را به اتمام برساند. او در این مصاحبه، اینگونه درباره نقش جدید و کار نیمه تمام خود با کمپانی دی‌سی صحبت کرد و گفت:

من قرار است نقش یک شخصیت بسیار شرور به نام دکتر سیوانا را در فیلم شزم ایفا کنم. اینگونه شخصیت‌ها همیشه بهترین نقش‌ها برای بازی و ایفا کردن هستند و همیشه بیشترین سرگرمی و جذابیت نهفته را در خود دارند. من قبلا نقش سینسترو در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) را ایفا کرده بودم؛ فیلمی که اگرچه نسبتا خوب بود، اما نتوانست آنگونه که عوامل دوست داشتند عملکرد خوبی روی پرده سینماها از خود نشان دهد. پس من تا به همین لحظه این موضوع در ذهنم بود که یک کار نیمه تمام با کمپانی دی‌سی و فیلم‌های آن دارم. من در فیلم گرین لنترن نقش یک شخصیت بسیار شرور را ایفا کرده بودم و حتی قرار بود این شخصیت در قسمت دوم آن مجموعه، شرورتر و پست‌تر از قسمت ابتدایی هم بشود، اما خب دست سرنوشت با او یار نبود و این مجموعه با همان قسمت اول پرونده‌اش بسته شد. حالا با این اوصاف، من فکر می‌کنم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم، در فیلم شزم ایفا کنم؛ البته امیدوارم.

در ادامه این مصاحبه، استرانگ توضیح داد که عوامل و مسئولان تولید این اثر قصد دارند اطلاعات و جزئیات خیلی کمی از پروژه خود را منتشر کنند و تقریبا قرار است همه چیز در خفا پیش برود.

با توجه به حرف‌های جالب استرانگ و همچنین تمرین‌های زیاد و سختی که برای ایفای نقش در فیلم شزم انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم انتظار دیدن یک مبارزه خیلی خوب بین دکتر سیوانا و نسخه قهرمانی بیلی بتسون را داشته باشیم

با این حال، او در ادامه این موضوع را فاش کرد که تا امروز تمرینات خیلی زیادی برای ایفای این نقش انجام داده است. پس اینگونه که از ظواهر امر پیدا است، به احتمال خیلی زیاد ما قرار است شاهد یک مبارزه خیلی زیبا و جذاب بین سیوانا و شزم باشیم. او در ادامه مصاحبه خود، اینگونه طرفداران را امیدوار کرد و گفت:

من در طی این مدت درست مانند یک انسان دیوانه تمرین می‌کردم. در آینده‌ای نزدیک هم قرار است ملاقاتی با بدل‌کارانی که احتمالا به جای من ایفای نقش خواهند کرد، داشته باشم. من تا به همین لحظه مهارت‌ها و کارهای خیلی زیادی را که قرار است در فیلم به کار ببرم تمرین کردم. همچنین فکر می‌کنم که موضوع به همینجا ختم نشده و قرار است همچنان این تمرین خود را ادامه دهم و کارهای زیاد دیگری مانند شلیک الکتریسیته با استفاده از دست‌هایم را تمرین کنم.

این بازیگر محبوب اسکاتلندی در ادامه مصاحبه کوتاه خود، نظرش را درباره این فیلم عنوان کرد و گفت:

فیلم شزم، اثر بسیار سرگرم‌کننده و بامزه‌ای است. داستان این فیلم درباره پسر جوانی است که می‌تواند تبدیل به یک ابرقهرمان شود، اما همچنان همان پسر جوان می‌ماند و تغییری نمی‌کند. من فکر می‌کنم در این فیلم المان‌ها و عناصری از فیلم Big (بزرگ) و همچنین سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) وجود دارد.

علاوه بر استرانگ، زکری لوی در نقش شزم، اشر آنجل در نقش بیلی بتسون، گریس فولتون در نقش یکی از دوستان بیلی بتسون (یا احتمالا مری مارول خواهر بیلی)،‌ جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن دوست بیلی بتسون، یان چن در نقش یوجین چوی (برادر ناتنی و دوست بیلی)، خوان آرمند در نقش پدرو پنا (برادر ناتنی و دوست بیلی) و کوپر اندروز در نقش پدرخوانده بیلی از جمله هنرمندانی هستند که حضورشان در فیلم شزم تایید شده و قرار است در این اثر ایفای نقش کنند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده دارند. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود.

تانی کال

زومجی

  • Shazam

    اولین تریلر فیلم Shazam

    اولین تریلر فیلم Shazam شخصیت Shazam یکی از ابرقهرمانانی است که از همان روزهای اولی که زمز…
  • Shazam

    ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam رسما به پایان رسید

    ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam رسما به پایان رسید تولید فیلم سینمایی Shazam (شزم) بطور رسمی به پایان رس…
  • Shazam

    بزودی از لباس شزم رونمایی می شود

    بزودی از لباس شزم رونمایی می شود ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ به تصویر فاش شده از خودش در لباس شخصیت شزم واک…
  • Shazam

    رسمی: تاریخ اکران فیلم Shazam

    رسمی: تاریخ اکران فیلم Shazam طبق جدیدترین اخبار کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران رسمی فیل…
  • Wonder Woman Shazam!

    احتمال حضور Wonder Woman در Shazam!

    احتمال حضور Wonder Woman در Shazam! باید دید برادران وارنر می توانند فروش نه چندان خوب فیل…
  • اپل Shazam

    اپل Shazam را می‌خرد

    اپل Shazam را می‌خرد اگر اهل موسیقی باشید، شاید برایتان پیش آمده باشد که برای پیدا کردن اس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *