پیوستن «مریل استریپ» به فصل دوم «Big Little Lies»

اگرچه به اعتقاد بسیاری سریال «Big Little Lies» یک اثر تمام شده و کامل است و نیازی به فصل دوم ندارد، و پایان مبهم آن به طرز عجیبی راضی‌کننده است، اما شبکه HBO با اعلام این خبر که «مریل استریپ» به فصل دوم این سریال از پیش پرستاره ملحق خواهد شد، ممکن است نظر این افراد را تغییر دهد.

(حاوی اسپولر از فصل اول) «مریل استریپ» بازیگر افسانه‌ای هالیوود که بیش از هر بازیگر زن دیگری در تاریخ نامزد اسکار شده، قرار است در فصل بعدی سریال در نقش «ماری لوییز رایت» مادر شخصیت «پری رایت» با بازی «الکساندر اسکارزگارد» به ایفای نقش بپردازد. ماری لوییز که نگران نوه‌های یتیم خود شده به مونتری می‌آید تا احتمالاً کمی هم گرد و خاک به پا کند. «آندریا آرنولد» تمامی اپیزودهای فصل دوم را کارگردانی می‌کند.

شبکه HBO برای فصل دوم ولخرجی کرده و به «نیکول کیدمن» و «ریز ویترسپون» دستمزدهای بالایی پرداخت کرده و همچنین حدود 1 میلیون دلار برای هر قسمت از سریال هزینه خواهد کرد. دستمزد دریافتی استریپ هنوز اعلام نشده و شاید هیچوقت هم اعلام نشود، اما می‌دانیم که شبکه دستمزد همه بازیگران ثابت فصل اول را تا حد قابل ملاحظه‌ای بالاتر برده است.

نکته جالب توجه در مورد این خبر این است که استریپ در فیلم «ماما میا!» در نقش زنی ظاهر شد که با «استلان اسکارزگارد» پدر حقیقی «الکساندر اسکارزگارد» رابطه داشت.

فیلمبرداری فصل دوم « Big Little Lies» با دیگر ستاره‌هایش مثل «لورا درن»، «شرلین وودلین» و «آدام اسکات»، بهار پیش رو کلید می‌خورد تا در سال 2019 آماده نمایش شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *