پیوستن ان هتوِی به فیلم The Last Thing He Wanted

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ان هتوی قرار است در جدیدترین فیلم دی ریس، کارگردان فیلم Mudbound (گل‌گرفته)، به ایفای نقش بپردازد. این فیلم، آخرین چیزی که او می‌خواست (The Last Thing He Wanted)، نام دارد و هتوی در آستانه بستن قرارداد همکاری برای حضور در این فیلم است. فیلم The Last Thing He Wanted اقتباسی از رمانی تریلر و سیاسی به‌همین نام اثر جوآن دیدیون است که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. این رمان داستان یک روزنامه‌نگار روزنامه واشنگتن پست را روایت می‌کند که به طور غیر منتظره‌ای وارد دنیای خطرناک خرید و فروش اسلحه می‌شود. کمپانی بلوم (Bloom) که وظیفه فروش و ساخت فیلم را دارد، در جشنواره فیلم برلین در حال مذاکره با ناشران مختلف برای فروش حق انتشار این فیلم است.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Last Thing He Wanted بر عهده مارکو ویالوبوس خواهد بود که این فیلم داستان زنی به‌نام النا مک ماهون را روایت خواهد کرد که پس از مرگ مادرش تصمیم می‌گیرد  از پدرش مراقبت کند، اما در نهایت متوجه می‌شود که او موقعیت دلالی اسلحه برای دولت آمریکا در آمریکای مرکزی را به ارث برده است و تصمیم می‌گیرد تا با جاسوسی از پرسنل نظامی آمریکا با پیامدهای خطاهای پدرش که اکنون در یک جزیره در کاستاریکا است، مقابله کند. کاسیان الوس، تهیه کننده فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)، حق ساخت فیلم The Last Thing He Wanted را از دیدیون خریداری کرده و تصمیم دارد تا با همکاری ریس که پیش از این در فیلم Mudbound با او همکاری کرده بود، اقتباس سینمایی این رمان را تولید و منتشر کند.

کمپانی فیلمسازی The Fyzz Facility که تابستان سال گذشته فیلم موفق ۴۷ متر پایین (47Meters Down) را تولید و منتشر کرده است، در ساخت فیلم The Last Thing He Wanted همکاری خواهند کرد. مارک گادفری و رابرت جونز به‌عنوان تهیه کننده و سرمایه‌گذار در این فیلم به‌همراه الوس حضور خواهند داشت. ریس کارگردانی فیلم‌های تحسین شده دیگری از جمله فیلم Pariah و فیلم Bessie برای شبکه HBO، را نیز بر عهده داشته و در حال حاضر او کارگردانی فیلم An Uncivil War با بازی کری مولیگان، را نیز بر عهده دارد. ریس برای فیلم Mudbound نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در مراسم امسال نیز شده است. همچنین هتوی نیز برای بازی در فیلم Les Miserable (بینوایان) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

تانی کال

برگرفته از Hollywoodreporter

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Anne Hathaway Cool Wallpaper

    فیلم بعدی «Anne Hathaway» یک فیلم علمی تخیلی

    «Anne Hathaway» یکی از بانوان محبوب و کاربلد سینمای معاصر به حساب می آید. این بانوی 34 سال…
  • Anne Hathaway Cool Wallpaper

    Anne Hathaway Cool Wallpaper

    Anne Hathaway Cool Wallpaper …
  • anne-hathaway

    Anne Hathaway

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *