پیوستن ویلم دفو به فیلم The Last Thing He Wanted

ویلم دفو (Willem Dafoe) بازیگر کهنه‌کار هالیوود که سال گذشته برای بازی در فیلم The Florida Project (پروژه فلوریدا) نامزد جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد از آکادمی اسکار شده بود، در ادامه فعالیت‌هایش قراردادی را برای حضور در پروژه بعدی شبکه نت‌فلیکس به نام The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) امضا کرده است.

دی ریس (Dee Rees) که پیش از این فیلم Mudbound (گل‌گرفته) را برای نت‌فلیکس نوشته و کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت بهترین فیلمنامه اقتباسی از آکادمی اسکار شده بود، این بار نیز نویسندگی و کارگردانی این فیلم را عهده‌دار شده است.

The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) که براساس رمانی به همین نام نوشته جوآن دیدیون (Joan Didion) در سال ۱۹۹۶ اقتباس شده است، بر روی روزنامه‌نگار خطرناکی به نام النا مک‌ماهون (Elena McMahon) تمرکز دارد که موقعیت پدرش را به عنوان دلال اسلحه به ارث می‌برد. او به زودی خود را در میان ماجرای ایران-کنترا و فروش تسلیحات از جانب آمریکا به ایران می‌بیند.

دفو که در این فیلم با آن هاتاوی (Anne Hathaway) همبازی شده است، نقش پدر او را ایفا خواهد کرد.

مارکو ویالوبوس (Marco Villalobos) در نوشتن فیلمنامه ریس را همراهی خواهد کرد. تهیه‌کننده فیلم Mudbound(گل‌گرفته)، کاسیان الوس (Cassian Elwes) این فیلم را نیز تهیه خواهد کرد. همچنین جامین اوبرایان (Jamin O’Brien)، وین گادفری (Wayne Godfrey) و رابرت جونز (Robert Jones) مدیران جرایی این پروژه خواهند بود.

نت‌فلیکس هفته گذشته در فستیوال فیلم برلین که این فیلم در آن معرفی شد، حق امتیاز آن را کسب کرده است.

دفو سال ۲۰۱۷ را با نقش‌آفرینی‌های درخشان در فیلم‌های The Florida Project (پروژه فلوریدا) و Murder On The Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق)، به خوبی پشت سر گذاشت. همچنین به نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۸ نیز به سبب حضور در پروژه‌های متعدد مانند Aquaman (آکوامن) که دسامبر امسال منتشر می‌شود، سال شلوغی را پشت سر بگذارد. علاوه‌بر‌این، او نقش ونسان ون‌گوگ را در فیلم At Eternity’s Gate (بر دروازه ابدیت) بازی خواهد کرد که انتظار می‌رود جوایز دیگری را برای او به ارمغان بیاورد.

تانی کال

برگرفته از Variety

سنماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *