پیوستن ﺍﯾﻤﯽ ﺁﺩﺍﻣﺰ، مارک روفالو و ﮐﻤﯿﻞ ﻧﺎﻧﺠﯿﺎﻧﯽ به فیلم True American

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﺍﯾﻤﯽ ﺁﺩﺍﻣﺰ که سابقه پنج مرتبه نامزدی برای دریافت اسکار را در کارنامه هنری پربار خودش دارد، اکنون در حال مذاکره است تا به مارک روفالو و ﮐﻤﯿﻞ ﻧﺎﻧﺠﯿﺎﻧﯽ در فیلم درام The True American بپیوندد. ﭘﺎﺑﻠﻮ ﻻﺭﯾﻦ (فیلم سینمایی Jackie) کسی است که این فیلم را بر پایه کتابی غیرداستانی از ﺍَﻧِﻨﺪ ﺟﯿﺮﯾﺪﻫﺎﺭﺍﺩﺍﺱ کارگردانی می کند. در ابتدا گفته شده بود که تام هاردی (Venom) از بازیگران این فیلم خواهد بود، اما این اتفاق رخ نداد و او در عوض به فیلم Fonzo ﺟﺎﺵ ﺗﺮﺍﻧﮏ پیوست، و قرار است در نقش شخصیتی واقعی به نام ال کاپون ظاهر شود.

فیلم سینمایی The True American روایتگر داستان واقعی ریس بویان، یک مهاجر بنگلادشی است که در یک فروشگاه رفاه واقع در تگزاس کار می کند. او طی یک کشتار فجیع که مارک استرومن از طرفداران ایدئولوژی برترپنداری نژاد سفید عامل آن بوده و برای گرفتن انتقام حملات یازده سپتامبر به آن دست زاه، از نزدیک مرگ را تجربه می کند. ریس در پی این حادثه یکی از چشم های خودش را از دست می دهد اما با این وجود بعدا برای نجات استرومن از مجازات مرگ مبارزه می کند. اینطور که گفته شده ﮐﻤﯿﻞ ﻧﺎﻧﺠﯿﺎﻧﯽ برای ایفای نقش بویان در حال مذاکره است، مارک روفالو هم قرار است در نقش استرومن بازی کند.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی Variety، خانم امی آدامز (لیگ عدالت، مرد پولادین) ممکن است بزودی به روفالو و ﻧﺎﻧﺠﯿﺎﻧﯽ بپیوندد و در جمع ستارگان فیلم True American جای بگیرد. هنوز هیچ اطلاعاتی از نقشی که آدامز قرار است بازی کند منتشر نشده است. خانم آدامز طی تابستان با سریال Sharp Objects (ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﺗﯿﺰ) روی آنتن HBO می رود و انتظار داریم که True American کار بعدی او باشد. طبق گزارش تازه ددلاین، کمپانی Annapurna که وظیفه تهیه کردن سرمایه برای True American را بر عهده داشت، از این وظیفه معاف شده و اکنون Amazon در حال مذاکره برای عهده دار شدن این وظیفه است.

باید اشاره کنیم که امی آدامز با سابقه پنج مرتبه نامزدی برای دریافت جایزه اسکار در کارنامه هنری خودش اکنون یکی از حرفه ای های هالیوود است. او نخستین بار در سال ۲۰۰۶ و بواسطه فیلم کمدی-درام Junebug (ﺟﻮﻥﺑﺎﮒ) برای دریافت اسکار نامزد شد، فیلم Doubt (ﺗﺮﺩﯾﺪ)، سپس The Fighter (ﻣﺸﺖﺯﻥ) و The Master (ﺍﺳﺘﺎﺩ) هم برایش سه نامزدی اسکار را به ارمغان آوردند. او بواسطه فیلم کمدی-جنایی American Hustle (ﺣﻘﻪﺑﺎﺯﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ) محصول ۲۰۱۴ برای نخستین بار نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. البته ما او را بیشتر بخاطر ایفای نقش لویس لین در فیلم های DCEU می شناسیم، امی سال گذشته در Justice League (لیگ عدالت) زک اسنایدر حضور داشت. آدامز همچنین در فیلم علمی-تخیی تحسین شده Arrival (ورود) حضور داشته که با بازخوردهای خوبی هم روبرو شد. علاوه بر True American خانم آدامز قرار است در فیلم ﺯﻧﺪﮔﯽﻧﺎﻣﻪ ﺩﯾﮏ ﭼﯿﻨﯽ، که Backseat نام دارد و توسط ﺁﺩﺍﻡ ﻣﮏﮐﯽ کارگردانی می شود بازی کند، او در فیلم Disenchanted هم حضور خواهد داشت.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *