پیوستن ﺟﺴﯿﮑﺎ ﺁﻟﺒﺎ به ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ تلویزیونی Bad Boys

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، خانم ﺟﺴﯿﮑﺎ ﺁﻟﺒﺎ به ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ تلویزیونی Bad Boys پیوسته و قرار است در آن با ﮔﺎﺑﺮﯾﻠﻪ ﯾﻮﻧﯿﻮﻥ (Bad Boys II و Sleepless) همبازی شود؛ این سریال روی آنتن شبکه NBC خواهد رفت. اکنون حدود دو دهه از زمانی که آلبا نقش به یادماندنی ﻣﮑﺲ را در سریال Dark Angel (فرشته تاریکی) شبکه Fox بازی کرد می گذرد، اما او حالا قرار است با یک سریال کارآگاهی به تلویزیون بازگردد؛ او نقش یک کارآگاه پلیس لس آنجلس را در سریال ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Bad Boys بازی می کند و با شخصیتی که ﯾﻮﻧﯿﻮﻥ ایفای نقش آن را برعهده دارد همبازی می شود.

در حالی که هنوز احتمال ساخت قسمت سوم فیلم سینمایی Bad Boys (پسران بد) وجود دارد، بعد از ماه ها بررسی، شبکه NBC اپیزود آزمایشی این سریال را در ماه ژانویه سفارش داد. همانطور که در ابتدا گفتیم خانم ﮔﺎﺑﺮﯾﻠﻪ ﯾﻮﻧﯿﻮﻥ بازیگر اصلی این سریال است و قرار است باری دیگر در نقش شخصیتی که درون فیلم Bad Boys II داشت ظاهر شود، یعنی سید برنت مامور بی پروای DEA، خواهر مارکوس (Martin Lawrence) که در فیلم عاشق مایک (Will Smith) بود. در اپیزود آزمایشی او به لُس آنجلس منتقل می شود، به اجبار دست از کار مخفی خطرناک خودش بر میدارد تا تبدیل به یک مامور پلیس عادی شود. برنت از این فرصت استفاده می کند تا گذشته خودش را پشت سر بگذارد، و از زندگی انفرادی جدید خودش در شهر لذت ببرد در حالی که با جنایت هم مبارزه می کند. ما می دانیم که او قرار است با یک کارآگاه بهتر همکار شود اما تاکنون نام بازیگر این شخصیت اعلام نشده بود.

حال طبق گزارش تازه ددلاین، خانم آلبا قرار است در نقش شخصیتی به نام نانسی مک کینا ظاهر شود؛ یک مادر که با شوهرش در حال بزرگ کردن دو بچه نوجوان است و همزمان کار هم می کند. مک کینا در گذشته نظامی بوده و بعد از دبیرستان به ارتش پیوسته، دورانی را در عراق و افغانستان گذرانـده و به ارتش پیوسته تا فعالیت بیشتری در عملیات ها داشته باشد. البته او اکنون یک سبک زندگی محتاطانه و پایدارتر را در مپیش گرفته که کاملا برخلاف مدل زندگی برنت است. با این وجود، نانسی نسبت به زندگی همکار خودش کمی نگاه حسادت آمیز دارد و او را نسبت به زندگی بی پروا و بی خیال تصور می کند.

از دیگر ستارگانی که تاکنون به Untitled Bad Boys Spinoff پیوسته اند می توانیم به ﺍﺭﻧﯽ ﻫﺎﺩﺳﻮﻥ (شکارچیان روح) در نقش پدر برنت و ﺯﮎ ﮔﯿﻠﻔﻮﺭﺩ (The Purge: Anarchy) اشاره کنیم. هنوز نام دیگر ستارگان این سریال و تاریخ شروع پخش آن اعلام نشده است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *