پیوستن ﺩﺍﻧﯿﻞ ﻫﺎﺭﯾﺲ به فصل سیزدهم Supernatural

طبق تـازه ترین گزارش های منتشر شده، ستاره سابق سریال One Tree Hill، ﺩﺍﻧﯿﻞ هاریس — همسر جنسن اکلس — قرار است به زودی در فصل سیزدهم سریال Supernatural (فراطبیعی) ظـاهر شود. خانم ﻫﺎﺭﯾﺲ در سال ۲۰۱۰ با بازیگر نقش دین وینچستر این سریال، زمانی هنوز فقط ۵ فصل داشت، ازدواج نمود. با وجود ایـن ارتباط، هاریس تا قبل از این هیچوقت در Supernatural ظـاهر نشد. برعکس اکلس که پای همسرش را به سریال بازنـکرد، همبازی او ﺟﺮﺩ ﭘﺎﺩﺍﻟﮑﯽ بازیگر نقش سم همسر خودش، ﺟﻨﻮﯾﻮ ﮐﻮﺭﺗﺲ را در همین سریال ملاقات کرد زمانی که در فصل چهارم با شخصیت روبی در سریـال حضور داشت.حـال طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی Variety، ﺩﺍﻧﯿﻞ هاریس قرار است در ادامه فصل سیزدهم در نقش ‘خواهر جو’ [منظور خواهر شخصیت جو نیست] ظاهر شود، “یک شناخته شده بعنوان شفادهنده ایمان که کارهای خوبش توجه یک موجود خیلی خیلی بد را به خودش جلب می کند: لوسیفر (با نقش آفرینی Mark Pellegrino).” در حال حاضر معلوم نیست لوسیفر قصد دارد او را بکشد یا برای رسیدن به اهداف شوم خودش از او استفاده کند، اما می دانیم که خواهر جو را نخستین بـار در اپیزود ۱۳ فصل ۱۳ که معامله شیطان نام دارد مشاهده خواهیم کرد. البته این اپیزود هنوز فاقد یک تاریخ پخش دقیق است و احتمالا تا ماه فوریه روی آنتن The CW نخواهد رفت.

با توجه به اینکه او قرار است مورد هدف لوسیفر قرار بگیرد، قطعا در یک نقطه شاهد برخوردش با برادران وینچستر هم خواهیم بود، و شاید حتی از او در مقابل شیطان محافظت کنند — البته لوسی در حال حاضر فاقـد قدرت است و اگر عاقل باشد به وینچسترها نزدیک نمی شود. ما هنوز نمی دانیم در کل جریان چیست اما بعید نیست شاهد ایجاد یک احساس رمانتیک بین او و دین باشیم. با توجه به اینکه دین طی این فصل با افسردگی روبرو شده و وضعیت چندان خوبی ندارد، می تواند از این حواس پرتی استفاده کنـد. از طرفی این ثابت شده است که دین و سم عاشق هر کسی شوند در واقع حکم مرگ او را امضا کرده اند، پس برای خواهر جو بهتر است که فاصله خودش از این دو برادر را حفظ کنـد.

اگر شخصیت خواهر جو با استقبال روبرو شود، ممکن است در اپیزودهای پیش رو بیشتر با او ملاقات کنیم. در حالی که بسیاری از طرفداران دوست دارند بدانند داستان Supernatural چه زمانی به پایان می رسد، شبکه The CW به نظر می رسد هیچ عجله ای برای تمام کردن ماجراهای سم و دین ندارد، پس اگر یک روز خودتان را در حال تماشای فصل ۱۵ مشاهده کردید اصلا تعجب نکنید!

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *