پیوستن ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ به فیلم سینمایی Shazam

ساعتی پیش مطلع شدیم که کمپانی وارنر بروس یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی Shazam را انتخاب کرده است؛ ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ بازیگر سریال Chuck. این روزها همه توجه ها بر روی ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (معروف به DCEU) قرار دارد، چون این فرانچایز اکنون به نقطه عطف خودش، یعنی Justice League (لیگ عدالت) رسیده و بزودی قرار است باعث انفجار گیشه های آمریکا شود. وانر بروس در لیگ عدالت چندین ابرقهرمان جدید را بطور رسمی معرفی می کند – آکوامن، فلش و سایبورگ – و قرار است طی سال های آینده به آنها فیلم های انفرادی خودشان را هدیه دهد، مثلا اولین فیلم اختصاصی آکوامن در دسامبر ۲۰۱۸ پا به گیشه می گذارد، اما دیگر اعضای لیگ اگر با نهایت سرعت هم بدوند نمی توانند به شزم برسند، چون این شخصیت نام آشنا دومین فیلم پس-لیگ عدالت را در اختیار دارد. Shazam دومین فیلم DCEU است که بعد از Justice League پا به گیشه می گذارد. ظاهرا وانر بروس برای ساخت اولین فیلم انفرادی این شخصیت عجله زیادی دارد!در اولین روزهای سال جاری بـود کـه اعلام شد ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﻑ. ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ (آنابل: آفرینش) قرار است این پروژه را کـارگردانی کـند، و حالا مدتی است که فاز پیش-تولید فیلم آغاز شده و استودیو اکنون به دنبال بازیگران مورد نیازش است و پایان بازیگریابی این روزها برای فیلم ابرقهرمانی «شزم!» اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. این پروسه اکنون ماهاست که آغاز شده، با این حال و با وجود گذشت چندین ماه طی این مدت هیچ اشاره ای نشد کـه چه کسی قرار است در نقش ﺑﯿﻠﯽ ﺑَﺘﺴﻮﻥ و شکل ابرقهرمانی او شزم ظاهر شود! البته تا امروز.

حال بعد از مدتها انتظار بخشی از این معمای بزرگ حل شد؛ هالیوود ریپورتر ساعتی پیش با انتشار یک گزارش رسمی فاش کرد کـه ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ قرار است در نقش اصلی فیلم سینمایی Shazam وارنر بروس ظاهر شود. بد نیست بدانید که جان سینای پرطرفدار و ﺟﮏ ﻣﮏﺩﻭﺭﻣﻦ (سریال Shameless) هم برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده بودند و ملاقات هایی با کارگردان داشته اند اما در نهایت آقای ﻟﯽﻭﺍﯼ برای فیلم انتخاب شد. Umberto Gonzalez نویسنده وبسایت The Wrap هم فاش کرد که ﻟﯽﻭﺍﯼ در میان ﺯﯾﻦ ﻫﻮﻟﺘﺰ (From Dusk till Dawn: The Series)، ﺑﯿﻠﯽ ﻣﮕﻨﻮﺳﻦ (Birth of the Dragon) و ﺩﺭﮎ ﺛﻠﺮ (Baby Daddy) برای حضور در «شزم!» انتخاب شده است. لازم است بدانید کـه او با ژانر ابرقهرمانی خیلی غریبه نیست؛ اگر به یاد داشته باشید ﻟﯽﻭﺍﯼ در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) با شخصیتی به نام فندرل حضور داشت، ظاهرا با همین شخصیت در Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) هم حضور دارد. ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ کارگردان فیلم هم با انتشار یک توییت خبر پیوستن ﻟﯽﻭﺍﯼ به پروژه را تایید کرده است.

پیوستن ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ به فیلم سینمایی Shazam

طبق تازه ترین شنیده ها، وارنر بروس قصد دارد ﻓﯿﻠﻢبرداری Shazam را از اولین روزهای سال آینده میلادی آغاز کند، بنابراین واقعـاً عالی است که بلاخره مطلع شدیم چه کسی قرار است در نقش اصلی آن ظاهر شود. ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ در حال حاضر چهره چندان شناخته شده ای نیست اما با نگاهی به پروژه هایی که تاکنون در آنها حضور شده متوجه می شویم که توانایی مشهور شدن را در خودش دارد، حال که به Shazam پیوسته دیگر از چهره های مشهور دنـیا خواهد بود. اگر اوضاع خوب پیش برود، بزودی دیگر شخصیت های فیلم هم صاحب بازیگر می شوند و خیلی زود ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ باید استارت فاز تولید فیلم را بزند. البته الان فقط بازیگر نقش شزم انتخاب شده و هنوز نیمه دیگر او، ﺑﯿﻠﯽ ﺑَﺘﺴﻮﻥ، بازیگری ندارد و وارنر بروس باید در جستجوی فرد مناسب باشد.

اکران فیلم سینمایی Shazam قرار است از تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (مصادف با ۱۶ فروردین ۹۸) پا به گیشه بگذارد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *